وزیر نفت و منابع معدنی سوریه وارد عسلویه شد

(دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸) ۰۸:۵۸

علی سلیمان غانم (وزیر نفت و منابع معدنی سوریه) و هیت بلند پایه فعالان حوزه نفت و انرژی کشور سوریه صبح امروز 1 مهرماه وارد فرودگاه خلیج فارس عسلویه شدند و در بدو ورود مورد استقبال مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، علی سلیمان غانم (وزیر نفت و منابع معدنی سوریه) و هیت بلند پایه فعالان حوزه نفت و انرژی کشور سوریه در فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه مورد استقبال مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس ، فرماندار عسلویه و مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس قرار گرفتند.
بازدید از فازهای پالایشگاهی پارس جنوبی، صنایع پتروشیمیایی و زیرساخت های پایتخت انرژی کشور از مهمترین برنامه های سفر یک روزه این هیات سوری در پایتخت انرژی کشور می باشد.
سیدپیروز موسوی(مدیرعامل منطقه ویژه پارس ) در مراسم استقبال از این هیات ، به وزیر نفت سوریه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در مسیر رشد و توسعه در انتقال تجارب به برادران دینی خود پیشقدم است و امیدواریم این سفر بتواند در این جهت و بازسازی و توسعه صنایع نفت و انرژی کشور سوریه اثرگذار باشد.
رییس دفتر بازار نفت، مدیرعامل موسسه زمین شناسی و منابع طبیعی، مدیرعامل موسسه پالایش و پخش، مدیرعامل شرکت حمل و نقل نفت، مدیرعامل پالایشگاه حُمص، مدیر برنامه ریزی و همکاری های بین المللی سوریه در این سفر وزیر نفت این کشور را همراهی می کنند.

وزیر نفت روسیه 6
وزیر نفت روسیه 5
وزیر نفت روسیه 4
وزیر نفت روسیه 3
وزیر نفت روسیه 2

وزیر نفت روسیه 1

عکاس : اسماعیل زارع

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید