رئیس امور ورزش سازمان منطقه ویژه پارس:

توسعه ورزش همگانی مد نظر سازمان منطقه ویژه پارس است

(چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸) ۱۰:۱۴

رئیس امور ورزش سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره زیر ساخت های مناسب برای فعالیت های ورزشی در سطح منطقه تاکید کرد:علاوه بر گسترش اهداف کلان، توسعه ورزش همگانی در سطح منطقه ویژه پارس مد نظر سازمان منطقه ویژه پارس قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ،بهرام رضائیان گفت: با توجه به اهمیت گسترش ورزش و استعداد یابی از میان  ورزشکاران منطقه ، توانستیم در بسیاری از رشته ها از جمله شنا، ووشو و تیراندازی به تیم های قهرمانی کشور بپیوندیم.
وی بکارگیری مربیان متخصص و کارآمد را از شاخص های مهم موفقیت در ورزش عنوان کرد و افزود:خوشبختانه با پیشرفت های صورت گرفته پتانسیل های ورزشی  شناسایی شدند و هم اکنون در میان ورزشکاران بومی استان و صنعت نفت چندین ملی پوش حضور دارد که همین امر باعث انگیزه و رقابت میان ورزشکاران بومی استان و همکاران صنعت نفت و فرزندان آنان شده است.
رضائیان با تاکید بر اینکه صنعت نفت  نقش بارزی در راستای ورزش ملی داشته گفت: با اقدامات سازمان منطقه ویژه پارس در توسعه زیر ساخت های ورزشی و توجه به ورزش های قهرمانی و همگانی، بارعظیمی از دوش اداره ورزش و جوانان استان بوشهر برداشته شده و بطور کلی تیم های ورزشی صنعت نفت نه تنها برای اهداف سازمان ،بلکه در راستای ورزش ملی کشور در تلاش هستند وبرای میهن اسلامی افتخار آفرینی می کنند.
وی یادآور شد:هم اکنون ووشو کاران سازمان منطقه ویژه پارس در قالب تیم ملی در مسابقات جهانی شانگهای در کشور چین در حال رقابت هستند و خوشبختانه آقایان یوسف صبری و محسن سیفی مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب کردند.
رئیس امور ورزش سازمان منطقه ویژه پارس با گرامی داشت هفته تربیت بدنی خاطر نشان کرد:ورزش همگانی از اولویت های سازمان منطقه ویژه پارس است و خوشبختانه طبق روال گذشته برنامه هایی برای همکاران ، مناطق اقماری و ساکنین شهرک ها و خانواده های آنان در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه تمرین و دروه های  آموزشی ورزشی بطورمرتب و فعال درحال برگزاری است افزود: در حال حاضر به دلیل وضعیت بودجه ای برخی المپیادهای ورزشی در سطح نفت برگزار نمی شود اما با حضور در تمرینات و دوره های آموزشی توسط همکاران و برپایی مسابقات انگیزه تمرینات وزرشی راافزون تر کند.
وی گفت:‌تلاش کردیم در گسترش ورزش همگانی در صنعت نفت ، شنا ، فوتسال ، تیر اندازی ، کوهنوردی را بصورت جدی تقویت کنیم و در این بخش در مسابقات قهرمانی و المپیاد های ورزشی مقام های استانی کسب نماییم بطوریکه موفق به میزبانی مسابقات جانبازان صنعت نفت و کسب مقام  شدیم .
رئیس امور ورزش سازمان منطقه ویژه پارس تاکید کرد: با شرایط اقلیمی منطقه عسلویه و پارس جنوبی رشته های ورزشی همچون شنا (بواسطه نزدیکی به دریا)، فوتسال  و ورزشهای سالنی مثل تیراندازی توفیق بسیاری دارد و در این رشته ای استعدادهای موفقی کشف و پرورش یافته است.
وی در ادامه پیرامون اهمیت به ورزش ساکنین مناطق اقماری و عملیاتی گفت:با توجه به دوری کارکنان از خانواده ها و شرایط سخت و خشن منطقه ،ورزش و اقدامات فرهنگی تاثیر بسزایی در روحیه کارکنان دارد و لذا صنعت نفت تلاش کرده مجموعه ها و فضای ورزشی مناسبی را مهیا کرده و با بکارگیری مربیان مجرب و کارآزموده استقابل عمومی  از ورزش را افزایش دهد.
رضائیان در خصوص مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت  و گسترش امور ورزشی افزود:خوشبختانه طی 10 الی 15 سال اخیر فضای بسیار مناسبی برای اهالی و مردم بومی منطقه فراهم شده و با استعداد یابی انجام شده شهروندانی از شهرهای نخل تقی و عسلویه  درتیم های قهرمانی همچون ووشو و فوتبال ساحلی در پارس جنوبی به عنوان بازیکن  در لیگ برتر حضور دارند.
رئیس امور ورزش سازمان منطقه ویژه پارس تاکید کرد:گسترش فضای ورزشی برای مردم شهرستان عسلویه طبق وظایف صنعت نفت در مسئولیت های اجتماعی بخوبی صورت گرفته وفضای ورزشی در اختیار عموم مردم قرار دارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید