همکاری سازمان منطقه ویژه پارس و موسسه حسابرسی مفید راهبر

(سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸) ۱۴:۴۴

سازمان منطقه ویژه پارس و موسسه مفید راهبر در زمینه مدیریت هزینه‌ها و درآمد و همچنین حسابرسی همکاری می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- مهندس موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس صبح امروز (سه شنبه 5 آذرماه) در جلسه شورای مدیران این سازمان گفت؛ سازمان منطقه ویژه پارس و موسسه حسابرسی مفید راهبر در زمینه ممیزی و حسابرسی همکاری خواهند کرد.
موسوی ادامه داد، این موسسه از سوی شرکت ملی نفت ایران معرفی شده است و در زمینه مدیریت هزینه‌ها، حسابرسی عملکرد،حسابرسی داخلی و حسابرسی عملیاتی به سازمان منطقه ویژه پارس مشاوره خواهد داد.
وی افزود، رویکرد پیش روی سازمان منطقه ویژه پارس در آینده رسیدن به این نکته است که چگونه فرآیندهای اصلی سازمان برای این مجموعه درآمد زا شوند و همکاری با موسسه مفید راهبر با توجه به تجربه کاری مرتبط این موسسه رسیدن به این هدف را برای ما برنامه‌ریزی خواهد کرد.
موسوی راه افزایش بهره‌وری در سازمان را در گروه بهبود مستمر سیستم‌های این سازمان و پایش آنها بر شمرد و گفت: با کمک موسسه حسابرسی مفید راهبر، آخرین استانداردهای افزایش بهره‌وری کشور ،در سازمان اجرایی خواهد شد.
مؤسسه حسابرسی مفید راهبر در سال 1371 به‌منظور ارائه خدمات حرفه‌ای به دستگاه‌ها و مؤسسات تحت پوشش دفتر مقام معظم رهبری تشکیل گردید و علاوه بر خدمات حرفه‌ای، جهت افزایش کیفیت اجرای وظایف محوله، انجام امور مطالعاتی و تحقیقاتی در امور حرفه حسابداری و حسابرسی در راستای اهداف نهادها و نیز ارتقاء سطح علمی همکاران در زمره فعالیت‌های مؤسسه قرار گرفته است.

خدمات حسابرسی شامل انواع حسابرسی، بازرسی قانونی، حسابرسی عملیاتی و عملکرد،مشاوره مدیریت و مالی، طراحی و پیاده سازی سیستم مالی، خدمات مالی وحسابداری و مالیاتی و نظارت بر امور تصفیه از جمله خدمات این موسسه محسوب می‌شوند.

موسسه مفید راهبر 11

                                                                                                دکتر اسماعیل پور معاون حسابرسی موسسه مفید راهبر

موسسه مفید راهبر 27

موسسه مفید راهبر 6

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید