سرپرست مدیریت بنادر و پایانه های دریایی منطقه ویژه پارس منصوب شد

(سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸) ۱۵:۴۸

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس طی حکمی علی معصومی را به عنوان سرپرست مدیریت بنادر و پایانه های دریایی منطقه ویژه پارس منصوب کرد.

 
جناب آقای علی معصومی
با سلام
  نظر به تعهد‏  و تخصص  ارزشمندتان جناب عالی را با حفظ سمت مدیریت پارس شمالی به عنوان سرپرست مدیریت بنادر و پایانه های دریایی منصوب می نمایم.
مدیریت بر برنامه ریزی و حسن انجام کلیه عملیاتهای مرتبط با حوزه بندر و پایانه بندری ، نظارت بر اجرای دقیق مقررات بندری و دریایی مطابق با قوانین جاری خصوصاَ قانون مناطق آزاد و ویژه کشور‏،نظارت بر استانداردهای ایمنی ‏، نظارت بر پیمان های آن مدیریت از مهمترین ماموریت های محوله به جناب عالی در حوزه مدیریت بنادر و پایانه های دریایی می باشد.
انتظار می رود  در راستای انجام امور محوله در خدمات رسانی شایسته به کلیه ذی نفعان ‏، محیط پیرامونی صنعت نفت و ارائه خدمات شایسته و مطلوب به کلیه شرکت های مستقر در محدوده منطقه ویژه اقتصادی انرژی  پارس  بمنظور  تلاش جهت تحقق اهداف صنعت نفت در این منطقه عظیم اقتصادی و انرژی اهتمام ورزید.
ضمن قدردانی از تلاش های جناب آقای علی نجفی زاده در مدت زمان سرپرستی این مدیریت ‏‌، برای جناب عالی از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون را مسئلت می‌نمایم.

                                                                          سیدپیروز موسوی
                                                                        مدیرعامل
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید