145 میلیارد ریال در سازمان منطقه ویژه پارس صرفه جویی شد

(چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸) ۱۵:۴۴

با نوسازی و تجهیز آشپزخانه مرکزی و رستوران مجتمع گلستان منطقه ویژه پارس و عدم ساخت یک ابنیه جدید جدید در سازمان منطقه ویژه پارس 145 میلیارد ریال صرفه جویی به همراه داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،حمید علیجانی با اشاره به طبخ روزانه نزدیک به 3 هزار پرس غذا در رستوران مرکزی سازمان منطقه ویژه پارس گفت: فضای آشپزخانه رستوران مرکزی پاسخگوی طبخ و ارایه این حجم از غذا نبود که در وهله اول تصمیم بر آن شد که ساخت رستوران دوم برای این مهم در نظر گرفته شود که  هزینه آن 150 میلیارد ریال برآورد شد.

مدیر پشتیبانی،خدمات رفاهی و امور تشریفات سازمان منطقه ویژه پارس ادامه داد: با تاکیدات مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس مبنی بر صرفه جویی در هزینه‌کرد طرح ها و پروژه ها ،«طرح بازسازی و تجهیز رستوران مجتمع گلستان» در دستور کار  این مدیریت قرار گرفت.

وی افزود: طرح بازسازی و تجهیز آشپزخانه و رستوران مجتمع گلستان 90 روز به طول انجامید که با انجام این طرح 40 درصد از نیاز غذایی کارکنان سازمان منطقه ویژه پارس در این رستوران طبخ و توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی مراحل بازسازی و تجهیز این رستوران توسط کارکنان این مدیریت انجام شده است و انتظار می رود با راه اندازی این رستوران بخش بزرگی از حجم فعالیت در رستوران مرکزی سازمان کاسته شود که این امر ارایه خدمات مطلوب و شایسته به کارکنان سازمان را در پی خواهد داشت.

مدیر پشتیبانی،خدمات رفاهی و امور تشریفات هزینه بازسازی و تجهیز آشپزخانه رستوران مجتمع مسکونی گلستان را 5 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:با انجام این طرح 145 میلیارد ریال در هزینه ساخت یک رستوران جداگانه صرفه جویی شد.

افتتاح رستوران کمپ گلستان 1

افتتاح رستوران کمپ گلستان 3
افتتاح رستوران کمپ گلستان 2

افتتاح رستوران کمپ 4 10

افتتاح رستوران کمپ 4 7
افتتاح رستوران کمپ 4 6

افتتاح رستوران کمپ 4 3
افتتاح رستوران کمپ 4 2
افتتاح رستوران کمپ 4 1

افتتاح رستوران کمپ 4 11

 

 

 

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید