زیرساخت‌های امنیتی فرودگاه خلیج فارس تقویت خواهد شد

(سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸) ۱۲:۳۴

مهندس موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با حضور در فرودگاه خلیج فارس، از یگان سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس در این دیدار، موسوی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی به یگان سپاه مستقر در فرودگاه، این شهید والا مقام را نماد انقلاب اسلامی و ارزشهایش بر شمرد.
موسوی ادامه داد، ویژگی‌‌های خاصی در شهید سلیمانی و همرزمانش وجود داشت که ایشان را این چنین محبوب کرده بود چنان که در بدرقه میلیونی ایشان به دست ملت بزرگ ایران شاهد بودیم.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس این شهید والاقدر را نماد ارزش‌های راستین انقلاب اسلامی بر شمرد بر خلاف مدعیان دروغین انقلاب  به آنچه که اعتقاد داشت عمل کرد و این عامل رمز محبوبیت ایشان شد.
موسوی جایگاه سردار سلیمانی را حفظ صلح و آرامش بین‌المللی جایگاه شاخصی بر شمرد که حتی دشمنان انقلاب اسلامی و ایران را به تحسین ایشان واداشته است زیرا علاوه بر قابلیت نظامی‌گری شخصیت انسانی ایشان منحصر به فرد بود.
موسوی در ادامه با اشاره به نقش یگان حفاظت هواپیمایی سپاه در امنیت پروازی کشور گفت؛ در ابتدای انقلاب دشمنان با توجه به ضعفی که در زمینه امنیت پروازی داشتیم، نقشه هایی برای هواپیما ربایی و خرابکاری داشتند اما این امید آنها بعد از تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی امروزه به آرزویی محال تبدیل شده است.
مدیر عامل منطقه ویژه پارس همچنین گفت؛ این لباس سبزی که به تن کرده‌اید نماد انقلاب و ارزش‌های آن است و ما تمام تلاش خود را جهت تامین تجهیزات تخصصی و پشتیبانی از فعالیت شما در منطقه انجام خواهیم داد.
سرهنگ کورش احمدی فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه خلیج فارس نیز در این دیدار با اشاره به 60 شهیدی که سپاه حفاظت هواپیمایی تقدیم انقلاب کرده است، گفت؛ در مدت فعالیت این یگان، 130 مورد هواپیما ربایی داشته‌ایم که همه این موارد ناموفق بوده است.
احمدی حضور مهندس موسوی در منطقه ویژه پارس را موجب دلگرمی سپاه خواند و از همکاری‌ها وی چه در منطقه خارک و عسلویه با سپاه هواپیمایی تشکر و قدردانی کرد.

دیدار با حفاظت هواپیمایی سپاه 6

دیدار با حفاظت هواپیمایی سپاه 4
دیدار با حفاظت هواپیمایی سپاه 3
دیدار با حفاظت هواپیمایی سپاه 2
دیدار با حفاظت هواپیمایی سپاه 1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید