انگلیسی‌ ها در چین پتروشیمی می‌سازند

(سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸) ۱۲:۰۸

شرکت انگلیسی اینئوس یک مجتمع پتروشیمی با ظرفیت تولید سالانه 600 هزار تن محصول را در چین خواهد ساخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس و به نقل از رویترز، یکی از زیر مجموعه‌های گروه بزرگ اینئوس (INEOS) انگلیس یک مجتمع پتروشیمی با ظرفیت تولید سالانه 600 هزار تن آکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS)، یک پلاستیک سبک‌وزن مورد استفاده در صنایع خودروسازی و لوازم الکتریکی، در چین احداث خواهد کرد.
این مجتمع پتروشیمی که در شهر نینگبو استان ژی‌ژیانگ چین، ساخته خواهد شد، یکی از چند واحد پتروشیمی در حال ساخت در ان منطقه خواهد بود و سبب توسعه ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون این کشور آسیایی می‌شود.
شرکت اینئوس استایرولوشن که دفتر مرکزی آن در آلمان مستقر است و کل سهام این طرح رادر اختیار دارد، در بیانیه‌ای بدون اشاره به جزئیات نحوه سرمایه‌گذاری در طرح اعلام کرد: اجرای این طرح طبق برنامه قرار است در سال جاری میلادی آغاز و تا سال 2023 تکمیل شود.
استیو هرینگتون، مدیرعامل بخش آسیا-اقیانوسیه شرکت اینئوس استایرولوشن در این باره گفت: چین بزرگترین بازار آکریلونیتریل بوتادین استایرن در جهان را داراست، این سرمایه‌گذاری با تولید گرید محلی آکریلونیتریل بوتادین استایرن، فرصت عظیمی را به‌منظور پاسخگویی به مشتریان در این منطقه برای ما فراهم می‌کند.
این گام اینئوس استایرولوشن با هدف افزایش ظرفیت تولید این شرکت و دسترسی به بازار چین و دیگر بخش‌های قاره آسیا برداشته شده است.
تصمیم برای ساخت این مجتمع پتروشیمی پس از موفقیت اینئوس استایرولوشن در دریافت سهام دو واحد پلی‌استایرن با مجموع ظرفیت تولید سالانه 400 هزار تن در چین از شرکت فرانسوی توتال در فوریه سال گذشته میلادی، گرفته شد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید