تقدیر رییس سازمان بازرسی کل کشور از اقدامات صنعت نفت در حوزه اشتغال نیروهای بومی پارس جنوبی

(چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸) ۱۵:۵۳

نشست مدیران صنعت نفت و گاز پارس جنوبی با رییس سازمان بازرسی کل کشور صبح امروز چهارشنبه(16 بهمن) در عسلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، رییس بازرسی کل کشور در سفر امروز خود به عسلویه و در دیدار با مدیران صنعت نفت مستقر در منطقه ویژه پارس با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در حوزه اشتغال و آمار ارائه شده در خصوص جذب نیروهای بومی طی یکسال گذشته گفت: با حرکت ایجاد شده در حوزه اشتغال نیروهای بومی در پارس جنوبی امیدواریم همین زودی شاهد جشن پایان بیکاری جوانان عسلویه باشیم.

همچنین به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن درویشیان که در راستای سفر شورای عالی قضایی به استان بوشهر سفر کرده بود، در تشریح اهداف سفر خود گفت: عسلویه به‌عنوان مرکز اقتصادی ایران از جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد کشور برخوردار است؛ بنابراین قوه قضائیه و به‌ویژه سازمان بازرسی کل کشور وظیفه دارد موانع تولید را در این مرکز بزرگ اقتصادی برطرف کند.

در ادامه این سفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در دادگستری شهرستان عسلویه، از بخش‌های مختلف آن بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات کارکنان این دادگستری قرار گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین درویشیان همچنین صبح امروز با حضور در مقبره شهدای گمنام منطقه اقتصادی پارس، با قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ شهدای انقلاب و دفاع مقدس این شهرستان ادای احترام کرد.

بازدید میدانی از تأسیسات گازی و فازهای مختلف پالایشگاه‌های پارس یک، از دیگر برنامه‌های سفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور به شهرستان عسلویه است.

مدیر عامل 3
مدیر عامل 2
مدیر عامل 1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید