رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛

صنعت نفت آماده مقابله با کرونا است/هیچ کمبودی در زمینه تجهیزات پزشکی و دارو نداریم

(چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹) ۱۵:۳۷

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با اشاره اقدامات انجام شده برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا گفت: صنعت نفت آماده مقابله با کرونا است و درزمینه تجهیزات پزشکی و دارو هیچ کمبودی در سطح استان نداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه  ویژه پارس ،دکتر وحید مالکی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با اشاره به میزان آمادگی بیمارستان های صنعت نفت در استان بوشهر گفت: بر اساس توصیه های وزارت بهداشت بیمارستان‌های توحید جم و خارک آماده پذیرش کلیه بیماران را دارد ضمن آنکه برای این دوبیمارستان تمهیدات لازم جهت تامین تجهیزات حفاظت فردی و وسایل مورد نیاز کادر درمان پیش بینی شده است .
مالکی با تاکید براولویت حفظ سلامت کارکنان و جوامع پیرامونی گفت: ورود و خروج کارکنان به مناطق عملیاتی صنعت نفت در استان بوشهر محدود و پروازها به مقاصد فرودگاه  به کمترین میزان ممکن رسیده است .
رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر  تصریح کرد: یک فروند کشتی و بالگرد به منظور انتقال بیماران پیش بینی شده است تا در صورت نیاز کارکنان را از سکوها و جزایر به بیمارستان های تعیین شده منتقل شوند.
وی با تاکید بر رعیات پروتکل های وزارت بهداشت در بیمارستان های صنعت نفت گفت:جداسازی بیماران تنفسی در بیمارستان توحید جم  ایجاد شده است  ضمن آنکه کلیه آزمایش ها در این بیمارستان  انجام و برای نتیجه نهایی به بوشهر ارسال می شود.
مالکی افزود: مکان هایی به عنوان نقاهتگاه بیماران پیش بینی شده است تا در صورت نیاز بیماران کرونایی بعد از بهبودی به آنجا منتقل شوند.
رییس بهاشت و درمان صنعت نفت بوشهر با اشاره به تامین تجهیزات پزشکی و دارو از سوی وزارت نفت و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: کمک های  بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است و در حال حاضر هیچ  کمبودی در این زمینه وجود ندارد
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید