مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس:

تسهیل سرمایه گذاری زمینه ساز جهش تولید و اشتغال زایی است

(چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹) ۱۸:۳۶

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، تسهیل زمینه های جذب سرمایه برای ترغیب و تشویق فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع کشور به سرمایه گذاری در پارس جنوبی را زمینه ساز جهش تولید خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، ایرج خرمدل در جلسه شورای مدیران این سازمان تصریح کرد: امسال که توسط مقام‌معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نام گذاری فرمودند، برای صنعت نفت یک سال سرنوشت ساز است و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به عنوان پشتیبان تولید در پارس جنوبی، وظیفه ومسئولیت بسیار مهم، راهبردی و سنگین تری دارد. از ما مدیران در این سازمان توقع و انتظار بیشتری می رود که در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکنیم. 
وی ادامه داد: وقتی می بینیم جهش تولید در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در تامین درآمدهای ملی کشور، پویایی اقتصاد، اشتغال زایی و تقویت معیشت مردم اثرگذاری مستقیم دارد، سنگینی این وظیفه و مسئولیت پذیری را بیشتر حس می کنیم و لذا درک می کنیم که تلاش مضاعف هر یک از مدیران و کارکنان این سازمان ارتباط مستقیم با تقویت زیرساخت های توسعه، خدمت رسانی بهتر دولت به مردم و از همه مهمتر سربلندی نظام خواهد داشت.
خرمدل افزود: تمامی بخش های سازمان باید برای زمینه سازی در جهت افزایش سرمایه گذاری و اشتغالزایی با توسعه صنایع پایین دستی، بسیج شوند تا بتوانیم به معنای واقعی شاهد جهش تولید و تحقق اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری در پایتخت انرژی کشور باشیم؛ معنی جهش تولید این است که یک سرمایه گذار که می خواهد واحد تولیدی خود را در پارس جنوبی راه اندازی کند نباید در پیچ و خم های بروکراسی اداری معطل بماند و دلسرد شود.
وی توصیه کرد: از همه مدیران سازمان انتظار می رود با اراده جدی پیرامون تحقق این شعار و در واقع عملیاتی کردن جهش تولید در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مبتنی بر اصول خدمتگزاری و خدمات رسانی جهادگونه و صادقانه تلاش کنیم و اگر چنانچه مشکل و یا کمبودی وجود دارد باید با ارائه راهکارهای اجرایی، گام های محکم ترو موثری در این زمینه برداریم.
خرمدل خطاب به مدیران سازمان تاکید کرد: باید ضمن رصد و تحلیل وضعیت موجود برای هر کدام از حوزه های عملیاتی خود، یک برنامه قابل اجرا و موثر تنظیم کنیم؛ نیازها، فرصت ها و مشکلات احصا شده و در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین برنامه ها به نتایج مطلوب و هدف گذاری شده برسیم.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید