نقاهتگاه 70 تخت خوابی ویژه بیماران مبتلا به کرونا در منطقه ویژه پارس افتتاح شد

(سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹) ۱۲:۵۱

اولین نقاهتگاه ویژه بیماران مبتلا به کرونا، در سالن ورزشی پردیس سازمان منطقه ویژه پارس، ظهر امروز، سه شنبه 27 خرداد ماه، افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- با حضور ایرج خرمدل، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، دکتر کشمیری رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، یوسفی فرماندار عسلویه و دکتر مالکی رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، نقاهتگاه ویژه بیماران مبتلا به ویروس کرونا با ظرفیت 70 تخت، افتتاح شد.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس هدف از راه اندازی این نقاهتگاه را شرایط ویژه منطقه پارس جنوبی برشمرد و افزود، با توجه به اینکه برخی از نیروهای شاغل در منطقه به صورت اقماری مشغول به فعالیت هستند، نیاز به چنین محلی برای جدا سازی افراد مبتلا به کرونا از محیط خوابگاهی و کاری همسو با قطع چرخه انتقال، مورد نیاز بود که این امر امروز محقق شد.
مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه پارس گفت؛ این نقاهتگاه در واقع ویژه بیمارانی است که شرایط مناسبی از نظر فاکتورهای عمومی دارند و نیاز به مراقبت‌های ویژه پزشکی ندارند اما باید به نوعی از محیط عمومی جهت جلوگیری از زنجیره انتقال فاصله داشته باشند.
خرمدل ادامه داد، این مرکز با تمهیدات کامل بهداشتی و طبق دستور عمل وزارت بهداشت وسازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با تلاش شبانه روزی در عرض 3 روز تجهیز شده است و با یک دستگاه آمبلانس و کادر درمانی آماده خدمت رسانی به شرکت‌های منطقه و مردم محلی می‌باشد.
ایرج خرمدل، با اشاره به ابلاغیه جدید وزیر نفت گفت، از این پس کلیه کارکنان موظف‌اند در محل کار از ماسک و دستکش استفاده کنند.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس همچنین با بیان این که آزمایشگاه تشخیص بیماری کرونا در منطقه پارس جنوبی در در آستانه افتتاح است، این مهم را گام اساسی در راه تشخیص و درمان این بیماری در منطقه خواند و گفت: همه تمهیدات برای جلوگیری از توقف روند تولید در منطقه ویژه پارس اندیشیده شده است.
وی در پایان با اشاره به تاثیر مخرب ویروس کرونا بر فعالیت‌های اقتصادی در سطح جهان گفت، با پیش بینی‌های لازم و اقدامات مناسب همه دستگاه‌ها این بیماری تا کنون خللی در فعالیت‌های اقتصادی پارس جنوبی به همراه  نداشته است.

افتتاح نقاهتگاه پردیس 8


افتتاح نقاهتگاه پردیس 18
افتتاح نقاهتگاه پردیس 17
افتتاح نقاهتگاه پردیس 14
افتتاح نقاهتگاه پردیس 13
افتتاح نقاهتگاه پردیس 12
افتتاح نقاهتگاه پردیس 11
افتتاح نقاهتگاه پردیس 7
افتتاح نقاهتگاه پردیس 6
افتتاح نقاهتگاه پردیس 5
افتتاح نقاهتگاه پردیس 4
افتتاح نقاهتگاه پردیس 2
افتتاح نقاهتگاه پردیس 1
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید