رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر؛

مورد مبتلا به کرونا در سکوهای دریایی خلیج فارس نداریم

(سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹) ۱۳:۴۲

دکتر مالکی، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر، در مراسم افتتاح نقاهتگاه 70 تخت خوابی منطقه ویژه پارس گفت؛ هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در کارکنان سکوهای خلیج فارس گزارش نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-دکتر مالکی در مراسم افتتاح نقاهتگاه هفتاد تخت خوابی منطقه پارس جنوبی گفت، چندین کمپ قرنطینه به ظرفیت 300 تخت خواب جهت افرادی که برخورد نزدیک با موراد مثبت این بیماری داشته‌اند، تجهیز شده است.
رییس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر با اعلام این خبر که تا کنون مورد مثبت این بیماری در بین کارکنان شاغل در سکوها مشاهده نشده است، افزود، دو فروند شناور دریایی در مواقعی که امکان استفاده از بالگرد نیست، جهت انتقال بیماران از سکوها تجهیز به اتاقک اورژانس شده‌اند.
مالکی ادامه داد، 70 درصد تجهیزات آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در منطقه توسط سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تهیه شده است و در حال حاضر نیز ساختمان این آزمایشگاه به کمک سازمان منطقه ویژه پارس در حال آماده سازی است و در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.
وی همچنین از اضافه شدن دو بخش ویژه بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان توحید جم خبر داد  و راه اندازی نقاهتگاه شهر جم را از برنامه های پیش رو بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر بر شمرد.
وی در پایان مهمترین راه مقابله با بیماری کرونا را رعایت شخصی بهداشت بر شمرد که باید به جد مورد توجه کارکنان قرار گیرد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید