آیین معارفه و تکریم مسئول قرارگاه فرهنگی و ستاد اقامه نماز و امور روحانیون صنعت نفت استان بوشهر

(سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹) ۱۵:۲۱

آیین معارفه و تکریم مسئول قرارگاه فرهنگی و ستاد اقامه نماز و امور روحانیون صنعت نفت استان بوشهر با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و دبیر شواری فرهنگی و ستاد اقامه نماز وزارت نفت امروز سه شنبه(3 تیرماه) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،ایرج خرمدل مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در آیین تکریم و معارفه مسئول قرارگاه فرهنگی و ستاد اقامه نماز و امور روحانیون صنعت نفت استان بوشهر با اشاره به نقش روحانیت در ایجاد همدلی و همزبانی میان مسئولان و مردم گفت: اقبال عمومی مردم به روحانیت در جامعه ایران نقش مهمی در بسیج افکار عمومی و تحولات تاریخی ایران ایفا کرده است به طوری که در تحولات گذشته پیوند تنگاتنگ روحانیت و مردم توانسته نقشی مهمی در تاریخ ایران ایفا کند.

خرمدل پارس جنوبی را مولود انقلاب اسلامی نامید و افزود: سال 1400 برای کشور بسیار حیاتی و مهم است و لازم است از همه ظرفیت ها برای معرفی این تمدن بزرگ صنعتی استفاده کنیم زیرا صنایع عظیم مستقر در پارس جنوبی به همت متخصصان و کارکنان صنعت نفت ایران طراحی ،اجرا و به بهره برداری رسیده است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس افزود: افزایش سطح رضایت مندی مردم از صنعت نفت یکی از دغدغه های اصلی وزارت نفت در این منطقه است و این امر زمانی محقق خواهد شد که بتوانیم با جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی ضریب اشتغال در منطقه را افزایش دهیم.

خرمدل کاهش آلاینده ها،افزایش فرصت های شغلی از طریق جذب سرمایه گذار،توسعه امکانات بهداشتی و درمانی در منطقه و تکریم مردم را از مهمترین برنامه های سازمان منطقه ویژه پارس در سالجاری عنوان کرد و افزود:نقش روحانیت به عنوان زبان گویای مردم می تواند بسیاری از خلاهای موجود در برقراری ارتباط میان مردم و مسئولان را به خوبی شناسایی و برای آن راهکار ارایه دهد .

احمد مجیدی دبیر شورای فرهنگی و اقامه نماز وزارت نفت نیز در این نشست با اشاره به نقش قرارگاه های فرهنگی و ستاد اقامه نماز وزارت نفت در مناطق گفت: بهره گیری از ظرفیت دستگاه ها برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در رونق بخشی به فعالیت های فرهنگی ودینی یکی از اولویت های ستاد اقامه نماز وزارت نفت است و این برنامه ها در سالجاری نیز با جدیت دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه ریزی ،هدایت فکر ،مدیریت و جهت دهی  به فرهنگ عمومی جامعه به طوری که موجب گسترش ،تفهیم و تبیین فضائل اخلاقی جامعه شود یکی از ماموریت های اصلی قرارگاه های فرهنگی است که امیدواریم این موضوع نیز پیگیری شود.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین مصطفی شهابی به عنوان مسئول قرارگاه فرهنگی و ستاد اقامه نماز و امور روحانیون صنعت نفت استان بوشهر و آقای  و حجت الاسلام محمد اسماعیلی به عنوان «معاون پژوهش دفتر ارتباطات حوزوی و دبیر شورای فقه نفت از سوی دبیر شورای فرهنگی و اقاممه نماز وزارت نفت معرفی شدند.


ستاد اقامه نماز 15
ستاد اقامه نماز 14
ستاد اقامه نماز 13
ستاد اقامه نماز 12
ستاد اقامه نماز 11
ستاد اقامه نماز 10
ستاد اقامه نماز 9
ستاد اقامه نماز 8
ستاد اقامه نماز 7

 

ستاد اقامه نماز 6
ستاد اقامه نماز 5
ستاد اقامه نماز 2
ستاد اقامه نماز 1

 

ستاد اقامه نماز 18
ستاد اقامه نماز 17
ستاد اقامه نماز 16

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید