پارس جنوبی مولود انقلاب اسلامی است

(چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹) ۱۳:۱۵

ایرج خرمدل پارس جنوبی را مولود انقلاب اسلامی دانست و گفت: کلیه مراحل طراحی،اجرا و بهره برداری از ابر پروژه های صنعت نفت در پارس جنوبی توسط متخصصان داخلی انجام شده است و میزان سرمایه گذاری در صنایع بالادست و پایین دست پارس جنوبی به بیش از 100 میلیارد دلار می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ،مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در دیدار با امام جمعه عسلویه با تشریح برخی اقدمات انجام شده از آغاز مسئولیت در سازمان منطقه ویژه پارس گفت:  تکمیل بیمارستان توحید جم،راه اندازی نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا و اخذ مجوز برای راه اندازی تروماسنتر در شهرهای عسلویه و کنگان از مهمترین طرح ها و پروژه های در دست اجرا در این مدت است و امیدواریم با همراهی مردم و  مسئولان برخی طرح های برنامه ریزی شده که به توسعه منطقه کمک خواهد کرد در آینده به انجام برسانیم.

وی پارس جنوبی را ثمره انقلاب عنوان کرد و افزود: از مهمترین نتایج این ابر پروژه صنعت نفت که بدست فرزندان ایران اسلامی طراحی و اجرا شده است می توان به افزایش تولید ثروت و بهبود وضعیت اشتغال در بعد اقتصادی آن اشاره کرد ضمن آنکه باعث تقویت قدرت سیاسی جمهوری اسلامی ایران در جهان نیز شده است.

خرمدل با اشاره به تاکید وزیر نفت در خصوص تقویت تعاملات اجتماعی در منطقه گفت: هدف ما به عنوان نماینده وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران توسعه همه جانبه و همگون منطقه است و سعی خواهیم کرد با اجرای برخی پروژه ها در عرصه زیربنایی و اقتصادی ریل توسعه این منطقه در مسیر درست خود قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه نیز در این دیدار گفت: حل مسائل و مشکلات مردم باید در سرلوحه کاری همه مسئولان قرار  گیرد زیرا مردم  ولی نعمت ما هستند و باید با تمام توان به آنها خدمت کنیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات کشور و تاثیر آن در وضعیت جاری منطقه گفت: همه ما نسبت به این مشکلات آگاه هستیم اما قطعا با همدلی بر این مسائل و مشکلات فائق خواهیم شد.

پارس جنوبی 14
پارس جنوبی 13
پارس جنوبی 12

 

نز

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید