دیدار مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس

(چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹) ۱۳:۲۱

مدیر کل کمیته امداد امام خیمنی(ره) استان بوشهر صبح امروز چهارشنبه (4 تیرماه) با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، ایرج خرمدل در این نشست با اشاره به برنامه ها و طرح های کاری در دست اقدام این سازمان در سالجاری گفت: ماموریت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس پشتیبانی از صنایع نفت،گاز و پتروشیمی و همچنین اشتغالزایی از طریق جذب سرمایه در منطقه است و امیدواریم با بهبود برخی فرآیندها بتوانیم خدمات بیشتری به ذینفعان کلیدی سازمان ارائه دهیم.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: توسعه مناسبات اجتماعی صنعت نفت و مسئولان جوامع پیرامون از دیگر اولویت های کاری در سالجاری است و باید از فرصت موجود برای تحکیم روابط بین مردم و صنعت نفت استفاده کرد.

خرمدل اشتغالزایی از طریق جذب سرمایه را یک امر مهم در شرایط جاری عنوان و تاکید کرد: به تمامی مدیریت های سازمان دستور داده ام شرایط برای حضور سرمایه گذاران در منطقه فراهم شود و اگر فعالیت در برخی پروژه های سرمایه گذاری منطقه متوقف شده است با در نظر گرفتن قوانین و مقررات موجود از آنها حمایت شود زیرا افزایش اشتغال در منطقه در گرو راه اندازی این پروژه ها است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر نیز در این نشست  با تاکید بر نقش مهم مسئولیت‌های اجتماعی  در رسیدگی به افراد نیازمنداظهار داشت: وزارت نفت در کنار فعالیت‌های اقتصادی در سطح مراکز صنعتی خود، مسئولیت‌های اجتماعی نیز بر عهده دارد که در استان بوشهر نمودهای خوبی از آن قابل رصد است.

احمد لطفی با بیان اینکه جهادگران صنعتگر در حوزه نفت، بیشترین نقش در آبادانی کشور داشته‌‌اند گفت:حوزه صنعت نفت در کنار وظایف ذاتی خود، به مردم پیرامونی صنعت نفت نیز خدماتی شایانی ارائه کرده‌اند.
وی یکی از مسئولیت‌های اجتماعی صنایع نفت را کمک به کاهش مشکلات خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی دانست و بیان کرد:   مسئولان این حوزه در بخش‌هایی مانند ساخت مسکن ، کمک به معیشت خانواده‌ها، تامین وسائل سرمایشی و گرمایشی و   تامین بسته‌های معیشتی در ایام مختلف سال خدمات شایانی داشته‌اند.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر کمک به فقرزدایی با ایجاد اشتغال پایدار و خروج مددجویان از تحت حمایتی پس از توانمندسازی آنها را از جمله وظایف  این نهاد دانست و افزود: حدود ۴۲ هزار خانواده در سراسر استان بوشهر تحت پوشش این نهاد قرار دارد که حدود ۶۰ درصد سرپرست خانوار می‌باشند که برنامه‌های جامعی برای استقلال مالی این خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

 

پارس جنوبی 9
پارس جنوبی 8
پارس جنوبی 7
پارس جنوبی 6
پارس جنوبی 4
پارس جنوبی 2
پارس جنوبی 1
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید