برگزاری آیین معارفه رییس دادگستری شهرستان عسلویه

(دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹) ۱۵:۰۷

در مراسمی با حضور رییس کل دادگستری استان بوشهر،مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس ،اعضای شورای شهر و روستای شهرستان عسلویه و جمعی از مسئولان سید احمد موسوی پور به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان عسلویه معارفه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،علی جمادی رییس کل دادگستری استان بوشهر در این نشست با اشاره به اهمیت استان بوشهر در دستکاه قضایی گفت: وجود صنایع نفت ،گاز و پتروشیمی و همچنین مرزهای آبی با کشورهای حاشیه خلیج فارس استان بوشهر را به یکی از مهمترین استان های کشور در زمینه ثروت و فرصت های سرمایه گذاری تبدیل کرده است به همین دلیل لازم است دستورات قضایی با حساسیت خاصی صادر شود.

جمادی افزود: تعامل با مردم و تاکید بر مصالحه در برخی از پرونده ها یک امر مهم برای کاهش ورودی پرونده ها به سیستم قضایی است و اگر قضات این موضوع را در سرلوحه کار خود قرار دهند ما در این هدف موفق خواهیم بود.

رییس کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد: خوشبختانه رییس جدید دادگستری شهرستان عسلویه فردی اشنا با منطقه و از نیروهای جوان و نخبه دستگاه قضایی است و امیدواریم با تداوم روند رییس پیشین این شهرستان جناب آقای شکرالهی  در تعامل با مردم و شرکت های مستقر در منطقه بتواند ضمن کاهش مشکلات مردم نقش خود را صیانت از تولید و توسعه صنایع نفت ،گاز و پتروشیمی منطقه به خوبی ایفاکند.

وی افزود: خوشبختانه رییس دستگاه قضا مبارزه جدی خود را با فساد آغاز کرده است و این امر باعث شده سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به سیستم قضایی افزایش یابد .

در حاشیه این مراسم ایرج خرم‌دل مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از منصور شکراللهی‌ که هم اکنون  در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نمایندگی مردم شریف جنوب استان کرمان را بر عهده دارد، به دلیل سال‌ها تلاش در حوزه قضاوت به عنوان رئیس پیشین دادگستری شهرستان عسلویه از وی تقدیر کرد.

متن این تقدیر نامه به شرح زیر است:

قال النبی (ص):

بالعدل قامت السماوات و الأرض

 

برادر گرامی جناب آقای منصور‌ شکرالهی‌

 

با سلام و تحیات‌

اکنون که در پرتو الطاف خداوند سبحان پس از سالها ایثار و تلاش در عرصه خطیر قضاوت و اجرای عدالت، دوران مدیریت عدالت‌گسترانه‌ی‌ خود‌ را به پایان رسانده و در سنگر قانونگذاری، در مقام ارزشمند‌ وکیل‌المله، به افتخار خدمتگزاری به مردم شریف استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نائل‌ گشته‌اید ، ضمن تشکر و سپاس از خدمات خالصانه و تلاشهای مجدانه شما در عرصه قضاوت و همکاری و همراهی با صنعت نفت در منطقه عظیم پارس جنوبی به عنوان یکی از مولودهای ماندگار نظام مقدس‌ جمهوری اسلامی، بدین‌وسیله مراتب قدردانی خود و مجموعه مدیران و کارکنان سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را از جناب‌عالی تقدیم‌ می‌دارد. بی تردید همراهی‌های جنابعایی و همکاران شریفتان در حوزه قضایی از مهمترین عوامل‌ پیشران توسعه فعالیت‌های صنعت نفت در پارس جنوبی بوده و این خدمات ارزشمند همواره به یادگار خواهد ماند.

از درگاه خداوند متعال برای جناب‌عالی در کسوت نمایندگی مردم شریف جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی و حضور در کمیسیون انرژی آرزوی سربلندی و توفیقات دارم، امید که با تدبیر جناب‌عالی در این دوره فعالیت مجلس شورای اسلامی، شاهد برداشتن گام های مهمی در تحقق‌ اهداف کلان نظام در حوزه انرژی به ویژه بخش صنعت نفت و منطقه پارس جنوبی باشیم.

 

ومن‌ا...التوفیق

ایرج خرمدل 

مدیرعامل

معارفه رییس دادگستری عسلویه 18

معارفه رییس دادگستری عسلویه 17




معارفه رییس دادگستری عسلویه 12
معارفه رییس دادگستری عسلویه 11
معارفه رییس دادگستری عسلویه 10
معارفه رییس دادگستری عسلویه 9
معارفه رییس دادگستری عسلویه 8
معارفه رییس دادگستری عسلویه 7
معارفه رییس دادگستری عسلویه 6
معارفه رییس دادگستری عسلویه 5
معارفه رییس دادگستری عسلویه 4
معارفه رییس دادگستری عسلویه 3
معارفه رییس دادگستری عسلویه 2
معارفه رییس دادگستری عسلویه 1

معارفه رییس دادگستری عسلویه 15
معارفه رییس دادگستری عسلویه 14

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید