برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی برای 500 نفر از کارکنان سازمان منطقه ویژه پارس

(پنج شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹) ۱۱:۳۴

سرپرست اداره آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی سازمان منطقه ویژه پارس از برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی برای 500 نفر از کارکنان این سازمان از ابتدای بهار امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، سید مهدی موسوی زاده با بیان این خبر افزود، با توجه به شیوع بیماری کرونا شیوه برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان این سازمان به بستر فضای مجازی منتقل شد و در این بین دوره آموزش مهارت های هفت گانه به صورت مجازی برای 510 کاربر ثبت نام شده برگزار گردید که طی فرایندی به 3 گروه آموزش مجازی تقسیم شدند و با در اختیار قرار دادن روزانه 12  فایل  آموزشی، میزان مهارت آنان در ICDL مورد سنجش قرار گرفت.
 سرپرست اداره آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی سازمان منطقه ویژه پارس افزود، در 3 ماهه اول سال جاری 13 دوره آموزشی بر اساس تقویم دوره‌های مجازی در سیستم آموزشی ایده قرار گرفت و با تعریف و تولید محتوای آموزشی مورد نیاز این دوره‌ها، برگزار شد.
وی در پایان افزود، دوره‌های جدید آموزشی بر اساس تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل فنی‌حرفه‌ای استان بوشهر و بر اساس استاندارد ایزو 10015 ویرایش 2019 از جمله برنامه‌های این مجموعه در برگزاری دوره‌های غیر حضوری بوده است.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید