در راستای حمایت از نیروهای بومی:

سرپرست "مدیریت امور حقوقی و قراردادها" منطقه ویژه پارس منصوب شد

(یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹) ۱۲:۴۶

ایرج خرم‌دل مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، در راستای حمایت از نیروهای بومی، طی حکمی سرپرست "مدیریت امور حقوقی و قراردادها" این سازمان را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در حکم مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس خطاب به عبدالرحیم رئیسی آمده است:

جناب آقای عبد الرحیم رئیسی
با سلام
نظر به تعهد، تجارب و تخصص ارزشمند شما، با پیشنهاد اینجانب و  موافقت معاون محترم وزیر و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و هماهنگی‌های لازم، طی این حکم جناب‌عالی را به عنوان سرپرست مدیریت امور حقوقی و قراردادها منصوب می‌نمایم.
با توجه به رسالت سازمان در پشتیبانی از صنعت در سطح منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ضروری است با استفاده از راهبردهای مدیریتی نوین و سر لوحه قرار دادن عدالت محوری و به کارگیری نیروهای کاردان و متعهد و استفاده از منابع و امکانات در اختیار، در جهت چابک‌سازی و هوشمند‌سازی فرآیندها، در انجام وظایف محوله موفق و سربلند باشید. انتظار می‌رود محورهای زیر با اولویت در دستور کار قرار گیرد و در جهت بهبود مستمر تلاش شود.
- تسریع در تحصیل و تمک اراضی مورد نیاز صنعت نفت در سطح منطقه جهت جلوگیری ار تآخیر در پروژه‌ها با رعایت سرعت، دقت و سلامت در معاملات و شفاف‌سازی فرآیندهای مربوطه.
-اجرای تکالیف مندرج در مصوبه شماره 22949-1335/212مورخ 1381/4/21 هیآت مدیره محترم شرکت ملی نفت ایران.
-تعامل سازنده و هماهنگی با شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی، همچنین بخش‌های خصوصی و نیمه خصوصی مستقر در منطقه و ستاد شرکت ملی نفت ایران و مسئولین ذیربط در شهرستان و استان مطابق شرح وظایف و مقررات موضوعه در راستای تسهیل امور سرمایه گذاری.
-مکانیزه نمودن سیستم‌ها و فرآیندهای کاری جهت شفاف سازی و چابکی سازمان و افزایش سطح رضایت‌مندی کلیه ذینفعان.
-تعیین اهداف و برنامه‌های بهبود و گزارش پیشرفت بر مبنای شاخص‌های تعریف شده و مقایسه با میزان هدف‌گذاری و استانداردهای موجود و تلاش در جهت بهبود مستمر.
-آموزش، توانمند سازی، جانشین‌پروری و حفظ و نگهداشت سرمایه‌های انسانی ارزشمند سازمان و ایجاد بستر عدالت محور برای ارتقا همکاران.
-همفکری و نشست با سرمایه گذارانی که در اجرای برنامه‌های تعهد شده سرمایه‌گذاری خود با مشکلات حقوقی و قراردادی مواجه شده‌اند برای رفع مشکل و ادامه پروژه در جهت افزایش درآمد سازمان و اشتغال‌زایی با رعایت قوانین مربوطه.
-تهیه دستور‌العمل‌های استاندارد برای تنظیم شرح کار پیمان‌ها و همکاری در جهت تهیه تیپ پیمان‌های استاندارد و مدیریت و شفاف سازی فرآیند تهیه صورت وضعیت‌ها.
نظارت مستمر بر حسن اجرای قوانین، مقررات و بخشنامه های حاکم.
ایرج خرم‌دل در پایان از زحمات خالصانه و توآم با سلامت و شفافیت کیهان تاج‌دینی در طول دوران این مسئولیت قدردانی کرد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید