سرپرست بهداشت، ایمنی، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منصوب شد

(شنبه ۴ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۹:۳۷

ایرج خرمدل مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس درحکمی ابراهيم غریبی را به عنوان سرپرست بهداشت، ایمنی، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منصوب کرد.متن حکم بدین شرح است:

جناب آقای ابراهیم غریبی/ کارمند شماره 539159
 
با سلام
نظر به تعهد، تجارب و تخصص ارزشمند شما، با پیشنهاد این‌جانب و موافقت معاون محترم وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و هماهنگی های لازم، طی این حکم، جناب عالی را به عنوان سرپرست بهداشت، ایمنی، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منصوب می¬نمایم. 
با توجه به رسالت سازمان در پشتیبانی از صنعت در سطح منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ضروریست با استفاده از راهبردهای مدیریتی نوین و سرلوحه قراردادن عدالت محوری و بکارگیری نیروهای کاردان و متعهد و استفاده از منابع و امکانات در اختیار، در جهت چابک سازی و هوشمندنمودن فرایندها، در انجام وظایف محوله موفق و سربلند باشید. انتظار می¬رود محورهای زیر با اولویت بالا در دستور کار قرار گیرد و در جهت بهبود مستمر تلاش شود:
- سیاست گذاری، برنامه ریزی و هدایت کلیه فعالیت ها و فرایندهای مرتبط با بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل مطابق با سیاست ها و استراتژی های ابلاغی شرکت ملی نفت و وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران.
- حفظ و توسعه یکپارچگی در نظام مدیریت بهداشت ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل به منظور ارتقاء سطح ایمنی، پیشگیری از حوادث و کاهش صدمات به منابع انسانی و محیط زیست.
- سیاست¬گذاری در راستای پیش¬بینی، شناسائی، ارزشیابی و کنترل عوامل مخاطره آمیز بهداشتی در محیط کار و منطقه.  
- حفظ و توسعه وحدت فرماندهی و یکپارچگی در نظام مقابله با شرایط اضطراری و بحرانی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس.
- ارزیابی عملکرد شرکت های دولتی، خصوصی و نیمه خصوصی با اعلام محورهای ارزیابی بر مبنای دستورالعمل ها، ابلاغیه ها و اسناد بالادستی و تکلیفی.
- تهیه و بروزرسانی برنامه های ابلاغی از سوی مقام عالی وزارت و نظارت بر حسن اجرای آن ها. 
- توسعه و بهبود زیرساخت های نظام مدیریت HSE با محوریت نظام جامع مدیریت ریسک.
- تعامل و ارتباط مؤثر با کلیه ذینفعان کلیدی درون و برون سازمانی.
- کنترل و نظارت بر رعایت الزامات زیست محیطی در تمامی فعالیت های منطقه به منظور صیانت از محیط زیست خشکی و دریایی.
- توجه به اصول پدافند غیرعامل در کلیه سطوح در راستای حفاظت از تأسیسات و سرمایه های ملی.
- نیازسنجی¬های آموزشی و برنامه¬ریزی¬های مؤثر در کلیه ارکانHSE  و پدافند غیرعامل با هدف بهبود عملکرد و ارتقاء فرهنگ HSE.
- تعامل سازنده و هماهنگی با شرکت¬های نفت، گاز و پتروشیمی و بخش های خصوصی و نیمه خصوصی مستقر در منطقه و ستاد شرکت ملی نفت ایران و مسئولین ذیربط در شهرستان و استان مطابق شرح وظایف و مقررات موضوعه در راستای کاهش مخاطرات و حوادث با رویکرد پیشگیرانه.  
- مکانیزه نمودن سیستم ها و فرایندهای کاری جهت شفاف سازی و چابکی سازمان و افزایش سطح رضایت مندی کلیه ذینفعان.
- تعیین اهداف و برنامه¬های بهبود و گزارش پیشرفت بر مبنای شاخص های تعریف شده و مقایسه با میزان هدف گذاری و استانداردهای موجود و تلاش در جهت بهبود مستمر.
- آموزش، توانمندسازی، جانشین¬پروری، حفظ و نگهداشت سرمایه های انسانی ارزشمند سازمان و ایجاد بستر عدالت محور برای ارتقاء همکاران.
- نظارت مستمر بر حسن اجرای قوانین، مقررات و بخشنامه های حاکم. 
در پایان، فرصت را مغتنم شمرده، از زحمات خالصانه و توأم با سلامت و شفافیت جناب آقای مهندس بهرام دشتی نژاد در طول دوران این مسئولیت قدردانی می¬نمایم. 
 
 
ایرج خرم‌دل
مدیر عامل
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید