پیام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسبت روز ترویج آموزش های فنی و حرفه ای

(یکشنبه ۵ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۲:۱۳

ایرج خرمدل مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پیامی روز ترویج آموزش های فنی و حرفه ای را به تلاشگران عرصه مهارت آموزی تبریک گفت.متن پیام بدین شرح است:

 
تلاشگران فرهیخته عرصه مهارت آموزی 
با سلام و احترام
نقش شایسته کارآفرینی و تاثیر آن در رشد و توسعه اقتصادی، توانمند سازی منابع انسانی، اشتغال زایی، استقرار و توسعه عدالت اجتماعی، حضور گسترده و فعال در بازارهای جهانی بر کسی پوشیده نیست. دستاورد راهبردی سیاست های کارآفرینانه،دو پیامد مهم ایجاد اشتغال و پیشرفت است که هر دو در خدمت توسعه عدالت اجتماعی خواهند بود. کشورهای مختلف نیز در دهه های اخیر با توجه به نقش موثر و مثبت کارآفرینان اقتصادی در توسعه جامعه، بهره برداری از این توانمند ی را مورد توجه قرار داده اند.
توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای در شرایط کنونی برای رشد اقتصادی ایران عزیز  و به ویژه شتاب دهی به فرایند تولید امری حیاتی است و در تربیت نیروی کار ماهر و متخصص مورد نیاز بخشهای مختلف جامعه در راستای تحقق شعار «  هر ایرانی یک مهارت »نقش موثری در ارتقای بهره وری و توسعه پایدار خواهد داشت.
اینجانب هفته ملی مهارت و ششم مرداد روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای را به همه تلاشگران گرامی عرصه مهارت آموزی تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم در پرتو آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی ( ره ) و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و هم افزایی توانمندی های کارآفرینان بتوانیم در این مسیر افتخار آفرینی،  با گامهایی استوار حرکت نمائیم.

ایرج خرم دل
مدیر عامل 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید