تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در سازمان منطقه ویژه پارس

(چهارشنبه ۱۵ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۱:۴۰

مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه سازمان منطقه ویژه پارس از تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، خسرو افروزه با اعلام این خبر افزود: به دستور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری متشکل از مدیریت‌های جذب سرمایه، خدمات شهری، امور حقوقی و برنامه ریزی در این سازمان تشکیل شده است.
افروزه افزود؛ تا پیش از این سرمایه‌گذارانی که پروژه آنها در منطقه ویژه پارس طی مهلت زمانی اجرا نشده بود، قراردادشان فسخ می شد، اما از این پس موارد قراردادی که به مشکل بر خورده‌اند در این کارگروه مطرح شده و از سرمایه‌گذار خواسته می‌شود با حضور در این کارگروه دلایل مسکوت ماندن پروژه را شرح دهد تا با نگاه حمایت حداکثری و اخذ مجوزهای هیئت مدیره مهلت زمانی بیشتری به این سرمایه گذاران داده شود.
وی ادامه داد؛ اعتقاد بر این است که هیچ کس مانند خود سرمایه‌گذار که پروژه خود را تا حدی اجرا کرده است به دنبال اتمام پروژه و قراردادش نیست و اگر پروژه‌ای به مشکل بر خورده است حتما سرمایه گذار دلایل متقنی برای ساکن بودن پروژه دارد و ما در این کارگروه تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این پروژه‌ها به روال عادی برگردند.
مدیر جذب سرمایه و توسعه اقتصادی منطقه ویژه پارس همچنین گفت، تا کنون بیش از 54 قرارداد در این کارگروه در انتظار بررسی هستند و مشکلات 14 قرارداد سرمایه گذاری نیز  بر طرف شده است.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید