بازدید دکتر احمدی از کنکور سراسری سال 99 در حوزه امتحانی عسلویه

(جمعه ۳۱ اَمرداد ۱۳۹۹) ۱۲:۱۰

دکتر موسی احمدی نماینده مردم شریف شهرستان های عسلویه، دیر،کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی از روند برگزاری کنکور در عسلویه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ،حجت الاسلام و المسلمین دکتر موسی احمدی نماینده مردم شریف شهرستان های عسلویه، دیر،کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز جمعه (31 مردادماه) با حضور در حوزه امتحانی عسلویه از روند سومین روز برگزاری کنکور سراسری سال 99 بازدید کرد.
 
دکتر احمدی در این بازدید با اشاره به دغدغه برخی خانواده ها در خصوص برگزاری کنکور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس تصریح کرد: شرایط خاص بیماری کرونا و همه گیری آن در کشور نگرانی هایی در بین خانواده های دواطلبان ایجاد کرده بود که  بیشتر آنها در تماس با مسئولان و نماینده های مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار تعویق برگزاری کنکور بودند.
 
وی با اشاره به جلسات متعدد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با مسئولان برگزاری کنکور بویژه سازمان سنجش کشور گفت: تمام تلاش ما در مجلس شورای اسلامی حفظ سلامتی داوطلبان و رعایت نکات بهداشتی در روز برگزاری کنکور بود که در نهایت  تصمیم گرفته شد ستاد ملی کرونا با رعایت تمامی ملاحظات نظر نهایی خود را اعلام کند که برای همه لازم الجرا باشد.
 
دکتراحمدی تدابیر بهداشتی و پشتیبانی سازمان منطقه ویژه پارس در اختصاص اتوبوس آمبولانس،خودرو آتش نشانی و دیگر اقلام بهداشتی و حفاظت فردی و همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مسئولان حوزه امتحانی را رضایت بخش اعلام کرد و افزود: برگزاری کنکور امری اجتناب ناپذیر است اما اولویت اصلی ما سلامت داوطلبان کنکور است تا داوطلبان در بهترین شرایط، سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.
 
سومین روز کنکور سراسری سال 99 در عسلویه با رقابت 156 داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی از ساعت 8 صبح امروز (جمعه 31 مردادماه) در حوزه امتحانی عسلویه در محل دانشگاه بین المللی پیام نور عسلویه در حال برگزاری است.

کنکور 99 3
کنکور 99 2
کنکور 99 1

کنکور 99 16
کنکور 99 15
کنکور 99 14
کنکور 99 13
کنکور 99 12
کنکور 99 11
کنکور 99 10
کنکور 99 9
کنکور 99 8
کنکور 99 7
کنکور 99 6
کنکور 99 5
کنکور 99 4

کنکور 99 18
کنکور 99 17

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید