رضایت امام جمعه عسلویه از عملکرد مدیریت ارشد سازمان منطقه ویژه پارس

(یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹) ۱۲:۳۴

حجت الاسلام و المسلمین سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه صبح امروز (یکشنبه 30 شهریور ماه) با حضور در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با مهندس ایرج خرم دل مدیر عامل این سازمان دیدار و گفت و گو کرد. در این دو طرف در خصوص مسئولیت های اجتماعی ،اشتغال،آموزش وخدمات بهداشتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ،امام جمعه عسلویه در این دیدار با اشاره به وضعیت اشتغال نیروهای بومی بویژه جوانان شهرستان عسلویه در شرکت های مستقر در منطقه گفت:اقدامات خوبی برای جذب جوانان شهرستان علسویه در شرکت های منطقه صورت گرفته است که لازم است این اقدامات تداوم یابد.

هاشمی نژاد ادامه داد:  خوشبختانه مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس مدافع اشتغال نیروهای بومی است و امیدواریم با جدیتی که در آقای خرم دل  برای پیگیری این موضوع است سهم اشتغال نیروهای بومی عسلویه در مراکز نفتی مستقر در عسلویه بیشتر شود.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این دیدار تصریح کرد:تمام تلاش ما بهبود وضعیت اشتغال نیروهای بومی است و موید این امر نیز تاکید بر جذب نیروهای بومی در پروژه های جدید سرمایه گذاری در منطقه است و به مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان در خصوص پایش مستمر آمار بکارگیری جوانان بومی در این پروژه ها دستورات لازم داده شده است.

خرم دل اشتغال،آموزش و بهداشت را از مهمترین اولویت های کاری خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی عنوان کرد و افزود: بهبود فرایند های جذب سرمایه گذار در منطقه و پایش آمار اشتغال نیروها در مدیریت کار و خدمات اشتغال،ارائه خدمات آموزشی به مدارس از طریق توانمند سازی دانش آموزان برای ورود به دانشگاه های برتر و تامین اقلام و خدمات بهداشتی برای مقابله با کرونا از مهمترین این موارد است که بصورت مستمر در حال انجام است .

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) عسلویه نیز که در این نشست حضور یافته بود فهرستی از نیازهای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان ارائه داد که مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس موافقت خود را با تامین مالی اقلام مورد نیاز دانش آموزان را اعلام کرد.

دیدار با امام جمعه 3
دیدار با امام جمعه 2
دیدار با امام جمعه 1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید