آمادگی سازمان منطقه ویژه پارس برای همکاری با دفتر امور زنان و خانواده استانداری بوشهر

(دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹) ۱۵:۳۷

ایرج خرم دل مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در دیدار با مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری بوشهر گفت: در چارچوب قانون آماده همکاری با دفتر امور زنان و خانواده استانداری بوشهر برای بهبود و ارتقاء وضعیت زنان در جامعه هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری بوشهر در این نشست با اشاره به مسائل و مشکلات زنان در جامعه گفت: شناسایی مسائل و مشکلات حوزه زنان و خانواده و ارائه راهکار علمی برای آن از مهمترین ماموریت های دفتر امور زنان و خانواده است و امیدواریم به نتایج مد نظر برسیم.

آذر شب خواستار توجه ویژه ارگان ها و نهادهای دولتی به مسائل زنان و خانواده شد و افزود: حل مسائل زنان و خانواده بویژه در محیط های صنعتی نظیر منطقه پارس جنوبی نیازمند بررسی دقیق ابعاد مساله است و این موضوع بطور مستقیم و غیر مستقیم در بهره وری و تولید نیز موثر خواهد بود.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس اتخاذ رویکرد علمی برای حل مساله زنان و خانواده را امری بسیار مهم دانست و افزود: بیان روشن و شفاف از ابعاد سند  ارتقاء وضعیت زنان و خانواده بیانگر کار دقیق طراحان آن است که امیدواریم برآیند این طرح بهبود جایگاه زنان و حل مسائل این قشر بزرگ در جامعه باشد.

خرم دل تصریح کرد: ما در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس آماده هر گونه همکاری با دفتر امور زنان و خانواده استانداری بوشهر در چارچوب قانون خواهیم بود.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید