کسب مقام اول جشنواره عکس محیط زیست دریایی استان بوشهر توسط کارمند سازمان منطقه ویژه پارس

(شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹) ۰۹:۴۴

حسین ایزد‌پناه، کارمند اداره آموزش سازمان منطقه ویژه پارس موفق به کسب مقام اول جشنواره عکس محیط زیست دریایی استان بوشهر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- این جشنواره به همت سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار و از نفرات برتر با حضور معاونت این سازمان تقدیر شد.

حسین ایزدپناه که با عکسی از بندر پرک در این رویدا حضور یافته بود، گفت: آنچه از اهداف این گونه برنامه ها بر می‌آید فرهنگ سازی خلاقانه برای حفظ  زیست بوم  دریایی و محیط‌های طبیعی مرتبط با این کرانه بوده  که از اهمیت خاصی برای  کشور برخوردار است و  می تواند مفاهیم زیبا انگارانه را  در جامعه ساحلی کشور پیام رسانی کند. 

مدیر موسسه راه آبی ابریشم همچنین افزود: ما در پروژه های نمایشگاهی راه آبی ابریشم چدا از معرفی نشاط اقلیمی کرانه های خلیج فارس و دریای عمان تلاش داریم مولفه های فرهنگی ، طبیعی و تاریخی جنوب ایران با ملت های دارای میراث تاریخی مشترک را  از طریق نمایشگاه های عکس و کرسی گفتمان فرهنگی روایت کنیم.

موسسه راه آبی ابریشم پیشتر در کشورهای گرجستان و عمان نمایشگاه هایی با عناوین " از سیراف تا مکران " و " میراث مشترک از سیراف تا مسقط " برگزار کرده بود.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید