از مدافعان سلامت شهرستان عسلویه تجلیل شد/ قدردانی امام جمعه عسلویه از اقدامات سازمان منطقه ویژه پارس در زمینه مقابله با بیماری کرونا

(یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹) ۱۴:۴۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در مراسمی با حضور ایرج خرم‌دل مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و حجت الاسلام و المسلمین هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه، ظهر امروز یکشنبه 18 آبان،  از شاغلین شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه تجلیل شد.
در این مراسم، از ۱۵ نفر از مدافعان سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه به نمایندگی از ۴۵ نفر از کادر بهداشت این شهرستان قدردانی شد.
حجت الاسلام و المسلمین هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه، در این مراسم گفت، بیماری کرونا باعث شد تا مردم بیش از گذشته با گوشه‌ای از زحمات کادر بهداشتی کشور چه در زمان همه‌گیری این ویروس و چه قبل از آن آشنا شوند و متوجه شوند که این عزیزان چه وظیفه سنگینی بر عهده دارند.
امام جمعه شهر عسلویه در ادامه افزود، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس نگاه عمیقی به جامعه محلی دارند و اجرای این مراسم در واقع به پیشنهاد ایشان و جهت تجلیل گوشه‌ای از ایثارگری‌های کادر بهداشت شهرستان عسلویه برگزار شد.
وی افزود نگاه مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در مورد مسائل جامعه پیرامونی همراه با دور اندیشی است و از زحمات ایشان در پیگیری و رفع مشکلات شهرستان عسلویه قدردانی می‌کنم.
دکتر جاسم زارعی ،رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه، نیز در این دیدار با اشاره به آمار ابتلا 500 نفری به بیماری کرونا در این شهرستان افزود، متاسفانه از این تعداد ابتلا، 29 نفر فوت شده‌اند.
دکتر جاسم زارعی ادامه داد در مدت اپیدمی این بیماری همکاران من 7 هزار مورد بازرسی داشته‌اند و از این بین 400 مورد پرونده تخلف نیز تشکیل شده‌است.
وی افزود، در شهرستان عسلویه بیش از 50 درصد مردم در اماکن عمومی از ماسک استفاده می‌کنند که این آمار از  سرانه شهر تهران بالاتر است اما با نقطه مطلوب فاصله دارد که نیازمند همکاری همه بخش‌ها است.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه در پایان از حسن توجه مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و امام جمعه شهر عسلویه جهت تقدیر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه تقدیر و گفت، این کار برای همکاران من بسیار ارزشمند بود.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید