سقف تعهدات بیمه تکمیلی کارکنان قراردادی نفت افزایش می‌یابد

(دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹) ۱۶:۲۵

پوشش هزینه‌های درمان بیماران کرونا و سقف تعهدات بیمه درمان تکمیلی کارکنان قراردادی مدت موقت و مدت معین صنعت نفت افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ،بر اساس نامه فرزین مینو، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت به مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، دستورعمل بیمه درمان تکمیلی، عمر و حادثه کارمندان قراردادی مدت موقت و مدت معین مورد بازنگری و اصلاح  قرار گرفت و به‌عنوان پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی برای طی فرآیندهای بعدی با محوریت افزایش سقف تعهدات بیمه اعلام شد.
 
بر اساس این پیشنهاد، خدمات اعلام شده مشتمل بر افزایش پوشش هزینه‌های سرپایی و بستری بیماران کرونا، افزایش ۶۰ درصدی سقف مبلغ تعهدات در هزینه‌های ویزیت و داروها، افزایش ۵۰ درصدی سقف مبلغ تعهدات در هزینه‌های مربوط به دندانپزشکی، افزایش ۱۰۰ در صدی سقف تعهدات در هزینه‌های مربوط به عیوب چشمی، عینک و عدسی و افزایش متناسب سقف در بعضی از تعهدات دیگر است.
 
در نامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزیر نفت، لزوم نظارت بیشتر شرکت‌های اصلی بر اجرای دقیق تعهدات قرارداد بیمه‌ای تأکید و پیشنهاد شده است امور بیمه‌ای شرکت ملی نفت ایران نسبت به طراحی/ معرفی یک الگوی رضایت‌سنجی استاندارد برای امکان پایش اقدام‌ها در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به‌طور یکپارچه در چهار شرکت اصلی اقدام کند.
 
پیش از این با تأکید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت و توسط منابع انسانی چهار شرکت اصلی، نظرسنجی از کارکنان قراردادی مدت موقت درباره خدمات بیمه درمان تکمیلی شده است.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید