دیدار سرپرست روابط عمومی سازمان منطقه ویژه با امام جمعه سیراف

(سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹) ۱۷:۵۲

سرپرست روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به همراه رئیس قرارگاه فرهنگی صنعت نفت استان بوشهر با امام جمعه شهر سیراف دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- حجت الاسلام والمسلمین عاشوری ضمن تبریک و تسلیت شهادت دکتر فخری زاده، انتصاب سعید اسدپور به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس را تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.
در این دیدار، سعید اسدپور و حجت الاسلام مصطفی شهابی بر لزوم انجام کار ریشه ای و‌ اصولی، ترویج آموزش، تقویت ارتباط صنعت و روحانیت، بکار گیری حداکثر ظرفیت ها در جهت انعکاس معضلات و مشکلات جامعه محلی و پیگیری بحث مسئولیت های اجتماعی تاکید کردند.
 حجت الاسلام والمسلمین عاشوری نیز در این دیدار گفت: تمامی تلاشگران صنعت نفت مورد حمایت ائمه جمعه و روحانیون می باشند و اگر گاهی اوقات نکته ای بیان می شود دغدغه ی جامعه ی محلی است.
ایشان ارتباط مستمر روحانیت و صنعت را ابزار موثری در تلطیف فضای میان جامعه محلی و صنعت دانسته و  توصیه کرد: جوانان متخصص بومی می بایست با حمایت صنعت نفت در راستای ارتقا و اعتلای سرزمین مادری خود گام بردارند.
هم چنین امام جمعه سیراف بر لزوم توجه به محورهای تلاش همه جانبه در جهت ترویج زندگی هدفمند و حیات طیبه، تربیت قرآنی در خانواده ها، احساس مسئولیت اجتماعی، تغییر نگرش مردم نسبت به صنعت و ارتقاء فرهنگی و سطح زندگی جامعه محلی تاکید کرد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید