دیدار سرپرست روابط عمومی سازمان منطقه ویژه با امام جمعه عسلویه

(چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹) ۲۱:۲۷

سرپرست روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به همراه رئیس قرارگاه فرهنگی صنعت نفت استان بوشهر با امام جمعه شهر عسلویه دیدار کردند.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد امام جمعه شهر عسلویه، ضمن تبریک و تسلیت شهادت دکتر فخری زاده، انتصاب سعید اسدپور به عنوان سرپرست روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس را تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.
در این دیدار، سعید اسدپور بر لزوم انجام کار ریشه ای و‌ اصولی، استفاده از توصیه های ائمه جمعه، معرفی نخبگان و استعدادهای بالقوه محلی به صنعت نفت ،مسیردهی و یکپارچه سازی کلیه فعالیتهای حوزه مسئولیت های اجتماعی و استفاده از همه ی ظرفیت ها و نیروها در جهت اعتلای استان و کشور تاکید کرد.
 حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد نیز در این دیدار گفت: مجموعه ی صنعت نفت در مجموع بسیار موفق و همیشه موجب سربلندی و خودکفایی کشور است و اگر گاهی انتقادی مطرح میشود از روی دلسوزی است.
ایشان ضمن تاکید بر سرلوحه قرار دادن اخلاص در انجام کارها ادامه داد؛ ائمه جمعه و روحانیون به عنوان امین جامعه محلی همواره از خدمت گذاران مردم در تمامی حوزه ها و عرصه ها حمایت خواهند کرد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید