بازنگری و عقد تفاهم نامه جدید طرح توانمندسازی نیروی انسانی و تربیت نیروی ماهر در سطح استان بوشهر، میان سازمان منطقه ویژه و اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان

(چهارشنبه ۲۰ اَمرداد ۱۴۰۰) ۱۷:۵۲

طی ۱۰ سال گذشته، بیش از ۱۵ هزار نفر از کارجویان پارس جنوبی تحت آموزش فنی و حرفه‌ای قرار گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس صبح امروز چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه با مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر دیدار کرد.

سخاوت اسدی در این دیدار گفت: در ۱۰ سال گذشته بیش از ۱۵ هزار نفر از متفاضیان کار در منطقه ویژه پارس از طریق تفاهم نامه همکاری ما بین سازمان منطقه ویژه پارس و سازمان فنی و حرفه‌ای استان بوشهر تحت آموزش فنی قرار گرفته‌اند و اکثر این افراد نیز جذب بازار کار شده‌اند.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در ادامه افزود: در حال پی ریزی چارچوب همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای استان بوشهردر سال جاری هستیم تا بتوانیم افراد بیشتری، با میزان آموزش بیشتری را تحت آموزش قرار دهیم که این مجموعه آموزشها بتواند تعداد تخصص جامع تر ی از نیاز صنایع پارس جنوبی را پوشش دهد.

اسدی در ادامه افزود: اولویت موارد آموزشی، رفع نیاز طرح‌های صنعتی در حال اجرا  و طرح‌های بهره برداری شده در پارس جنوبی است و امیدواریم بتوانیم رسالت خود در زمینه توانمند سازی جوانان منطقه جهت ورود به بازار کار را تسریع نماییم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر نیز در این دیدار ضمن تقدیر از توجه مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به مقوله آموزش، گفت: در ۱۰ سال گذشته افراد آموزش دیده متناسب با ۹۰ حرفه متناسب سازی شده است.

دراهکی در ادامه افزود: تعداد زیادی از افراد آموزش دیده طی سامانه مشترکی که با اداره اشتغال منطقه ویژه پارس راه اندازی شده بود جذب بازار کار شدند و بخشی از این افراد هم به عنوان کار آفرین، کسب و کارهایی را ایجاد کردند.

وی ادامه داد: تفاهم نامه‌ای که امروز امضا شد دو بخش دارد؛ یک بخش آموزش جهت مهیا نمودن نیروهای عملیاتی و بهره برداری و بخش دیگر آموزش و توانمندسازی کارآفرینان منطقه در ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در پایان افزود: بخش اعظم تجهیزات و ساختمان فنی و حرفه‌ای شهرستان عسلویه نیز تکمیل شده و افتتاح رسمی این مرکز در دهه فجر امسال صورت خواهد گرفت.

فنی حرفه ای 5
فنی حرفه ای 4
فنی حرفه ای 3
فنی حرفه ای 2
فنی حرفه ای 1
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید