حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس در کنگان /دیدار و نشست با امام جمعه کنگان / شرکت در نماز / گفتگوی برخی شهروندان با مدیرعامل

(دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰) ۱۶:۲۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- سخاوت اسدی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس با حضور در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام والمسلمین محمودی امام جمعه و دکتر موسی احمدی نماینده مردم شریف جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
امام جمعه کنگان در این دیدار با پرداختن به موضوع مسئولیت های اجتماعی صنعت در قبال منطقه و ضمن تاکید بر اهتمام حوزه نفت به این مهم ، اشتغال را یکی دیگر از مطالبات مهم مردم بویژه جوانان دانست و بر ضرورت توجه بیش از پیش اداره اشتغال به این مطالبه تاکید کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمودی افزود: همانطور که بارها گفتم «بیکاری جوانان بومی در کنار حجم عظیم صنعت زیبنده و پذیرفتنی نیست».
 
 وی بیان کرد: توجه به اقشار آسیب پذیر و کمک به محرومیت زدایی و نیز اهتمام جدی به حل مشکلات قطب درمان جنوب استان بوشهر نیز بصورت خاص پیگیری و عملیاتی شود
 
 مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز گفت: عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت در قبال مناطق پیرامونی را بعنوان یک اصل و وظیفه در حوزه خدمت رسانی به مردم شریف منطقه دنبال خواهیم کرد.
 
 سخاوت اسدی افزود:در دوران مسئولیت اینجانب به این مقوله توجه جدی شده است و مسئولیت کار نیز به یکی از نیروهای بومی منطقه سپرده شده است تا سهولت و تسریع در امور بهتر انجام پذیرد.
 این مقام مسئول در حوزه صنعت خاطر نشان ساخت: در خصوص اشتغال و استفاده از ظرفیت پیمانکاران و سرمایه گذاران بومی با عزمی راسخ حامی و پیگیر موضوع و در کنار مردم و مسئولانیم.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس سپس با حضور در بین مردم ضمن شرکت در نماز ، پاسخگوی مسائل و مشکلات مراجعه کنندگان بود.
 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید