مدیرعامل منطقه ویژه پارس: سرنوشتمان را به خارج مرزها گره نمی زنیم/ صنعت بالنده نفت، نماد توجه به توانمندیهای داخلی است

(سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰) ۱۱:۲۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، پنجمین نمایشگاه ساخت داخل نفت ، گاز ، پتروشیمی پارس جنوبی با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس ، فرماندار عسلویه ، رئیس سازمان استاندارد بوشهر و سایر مسئولین شهرستان عسلویه رسما افتتاح شد .
 
با همت سازمان منطقه ویژه پارس ، شرکت آتی ساز فناوری عضو پارک علم و فناوری خلیج فارس با هدف ایجاد فرصت معرفی توانمندی‌ها و محصولات شرکت‌های دانش بنیان و تولید کننده به شرکت‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌ها و پیمانکاران صنعت نفت "پنجمین نمایشگاه بازار تکنولوژی و نوآوری ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی" را برگزار نموده است .
 
سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در آیین افتتاح پنجمین نمایشگاه بازار تکنولوژی و نوآوری ساخت داخل نفت ، گاز و پتروشیمی عنوان داشت ، سرنوشتمان را به خارج از مرزها گره نمی زنیم و نگاهمان به تولیدات داخلی است.
سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت و با توجه به اختیارات ویژه وزیر نفت به اینجانب ، با تمام توان و امکانات ، از شرکت های پژوهشی و دانش بنیان در جهت رفع نیازهای فن آورانه و قطعات حیاتی در صنعت نفت در همه بخشها حمایت می نماید .
اسدی ضمن درخواست از شرکت هایی که توانمندی های علمی و تولیدی در بخشهای مورد استفاده صنایع نفت و گاز و صنایع پایین دستی دارند به حضور موثر در چرخه تولید و پشتیبانی ، به این شرکتها اطمینان داد زمینه ها و بسترهای لازم جهت پیوند نیازهای بازار با عرضه و تولید محصولات در دایره شرکت های دانش بنیان استان بوشهر و سایر مناطق فراهم گردد.
 
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس ادامه داد: تحریمهای همیشگی و دامنه دار استکبار جهانی و نگاه ملتمسانه برخی افراد و گره زدن سرنوشت صنعت ، تولید و مردم با نتایج مذاکرات ، خیانت به کشور است که موجب معطلی و توقف توسعه و بازی در زمین دشمنان گردید. لذا این سازمان با درکی صحیح از شرایط موجود ، لحظه ای  جهت انتظار و امید به خارج از مرزها را هدر نخواهد داد و داخلی سازی تولیدات و خنثی سازی تحریمها را در راس امور اجرایی و نصب العین خود قرار خواهد داد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید