مشکلی برای تخصیص اراضی مورد نیاز توسعه صنایع در منطقه ویژه پارس وجود ندارد

(سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰) ۱۲:۴۵

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: هیچ گونه مشکلی برای تخصیص اراضی توسعه طرح‌های صنعتی در منطقه ویژه پارس وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- مراسم بزرگداشت پنجاه و هشتمین سالروز تاسیس شرکت صنایع پتروشیمی ایران در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در این مراسم گفت: سازمان منطقه ویژه پارس پاسخگوی تمامی نیازهای سرمایه‌گذاران در پایتخت انرژی کشور است و در زمینه تخصیص زمین جهت اجرای طرح‌های پتروشیمی و سایر طرح‌های صنعتی در منطقه محدودیتی وجود ندارد.
سخاوت اسدی ادامه داد، کشورمان حرکت پر شتابی در جهت توسعه همه جانبه دارد که این امر به مذاق نظام سلطه خوشایند نیست و تمامی تلاش خود را برای متوقف کردن ملت ایران به کار میگیرند.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس ادامه داد،  صنعت پتروشیمی نماد خود باوری ملت ایران است و همانگونه که در جنگ تحمیلی با همین روحیه خود باوری عزت و خاک کشور را محافظت کردیم در جنگ اقتصادی نیز با تفکر توجه به داخل و عدم نیاز به بیگانگان در مسیر رشد و پیشرفت گام بر خواهیم داشت.
اسدی در پایان صنعت پتروشیمی را از خطوط اصلی مقاومت در برابر جنگ اقتصادی دشمن بر شمرد که بخش قابل توجهی از تولیدات کشور را پوشش می‌دهد.
در حاشیه این مراسم از برخی مدیران صنعت پتروشیمی در منطقه ویژه پارس توسط بانک تجارت تقدیر شد. 

همایش روز پتروشیمی 5
همایش روز پتروشیمی 3
همایش روز پتروشیمی 2
همایش روز پتروشیمی 1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید