سخاوت اسدی فرمانده ستاد بحران منطقه پارس جنوبی فرمان آماده باش صادر کرد

(چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰) ۲۱:۵۷

در پی صدور هشدار سازمان هواشناسی در استان بوشهر سخاوت اسدی فرمانده ستاد بحران منطقه پارس جنوبی فرمان آماده باش صادر کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- سخاوت اسدی مدیرعامل و فرمانده ستاد بحران منطقه پارس جنوبی با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع احتمالی طوفان و باران شدید در روزهای آینده، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به منظور کاهش خسارت احتمالی از بارش باران به منطقه عظیم و حساس پارس جنوبی به خصوص صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه با تشکیل ستاد بحران فرمان آماده باش برای تمامی واحد های ستادی و عملیاتی صادر نمود .
 
وی تصریح کرد در جلسه ی ستاد مدیریت بحران منطقه پارس جنوبی که با حضور مسئولان و مدیران برگزار شد ضمن شناسایی نقاط حساس ، آبگیر و حادثه خیز در منطقه و همچنین بازدید میدانی که از این مناطق صورت گرفت و دستورات لازم جهت استقرار تمامی امکانات و تجهیزات و ماشین آلات به منظور مهار سیلاب صادر شد.
 
 اسدی تاکید کرد ؛ با پیش بینی های انجام شده در مقابله با بارش احتمالی ضرورت پاکسازی کانالها، بهسازی آبراه ها و مسیر آبهای سطحی از چند روز قبل در دستور کار معاونت فنی و زیر بنایی منطقه ویژه پارس و همچنین مدیریت خدمات شهری سازمان قرار گرفته که در شرایط بسیار مناسبی قرار دارند .
 
وی در پایان عنوان نمود ؛ برای نخستین بار تمامی واحد های سازمان منطقه ویژه به ویژه مدیریت های خدمات شهری و HSE جهت کمک به مردم شریف منطقه موظف شده اند اکیپ هایی شامل نیروی انسانی ، ماشین آلات مانند لودر و بیل مکانیکی و همچنین پمپ های مختلف در مناطق حادثه خیز سازماندهی کنند که در صورت هر گونه حادثه در اسرع وقت وارد عمل شوند . الحمدالله با این شرایط منطقه پارس جنوبی اکنون آمادگی کاملی جهت مقابله با بارش احتمالی دارا می باشد .
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید