جشن میلاد حضرت فاطمه(س) و روز مادر در جم با مشارکت منطقه ویژه انرژی پارس برگزار شد

(سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰) ۰۹:۱۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس به نقل از کیهان بوشهر- ویژه برنامه ای به مناسبت بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و نکوداشت روز مادر در محل سالن اجتماعات جم با حضور امام جمعه آن شهر و مسئولین آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساعت ده صبح الی دوازده روز یکشنبه سوم بهمن ماه برگزار گردید.
قسمت های آغازین این برنامه با نواختن سرود جمهوری اسلامی و تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه ممتاز بانوان در جامعه و نقش زنان حال و هوایی خاص به این مراسم داده بود. 
حجت الاسلام محمدی امام جمعه جم، در بخشی از این مراسم که با موضوع زندگی حضرت فاطمه(س) و سبک زندگی نطق می کرد گفت: شناخت حضرت فاطمه(س) و همواره الگو قرار دادن حضرتش، موجبات سعادتمندی در زندگی و خیر دنیا و آخرت است.
شایان ذکر است که برگزاری این آِیین با مشارکت روابط عمومی و‌ تشریفات سازمان منطقه ویژه پارس صورت گرفته بود. اجرای برنامه سرود بوسیله ی گروه‌های هنری دانش آموزی بخشی دیگر از این برنامه بود.
از نکات قابل توجه این برنامه ایراد سخنرانی توسط همسر "شهید موسوی از شهدای دفاع مقدس شهر جم بود " که با اهدای  لوح یاد بود از ایشان تقدیر بعمل آمد.در این مراسم به اولیا و مربیان تلاشگر هم هدایایی به رسم قدرانی تقدیم شد.
از نکات جالب توجه در این گردهمائی،  بخش هایی از برنامه به دو زبان فارسی و انگلیسی مانند: قرائت قرآن، سرود و دعا که در قالب ترجمه انجام گردید.
در پایان خاطر نشان می نماید: اجرای مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی طراحی و برگزار شده است.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید