آیت الله سید هاشم بوشهری:

پارس جنوبی آبروی جمهوری اسلامی است

(چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۰۹:۴۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در این دیدار گفت، در کنار صنعت پارس جنوبی که آبروی نظام جمهوری اسلامی است باید برنامه‌ریزی‌هایی صورت گیرد تا تولیدات و خدمات  مردم استان بوشهر نیز در کنار این صنایع مورد استفاده قرار گیرند.

آیت الله بوشهری افزود، در مورد رعایت قانون جذب ۵۰ درصدی نیروهای بومی در ‍پروژه‌های پارس جنوبی از مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس انتظار می رود در این زمینه نظارت عالیه داشته باشند زیرا از دغدغه‌های به حق مردم استان بوشهر است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت، مدیران خوشنام ما در جامعه مدیرانی هستند که در کنار آنها همواره نیروهای کاردان پرورش یافته‌اند و چه بهتر که این پرورش یافتگان از نیروهای متعهد و متخصص بومی باشند.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد، امیدوارم با تلاش های مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، پارس جنوبی علاوه بر تامین گاز کشور در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی نیز تاثیرگذار باشد که البته این امر نیازمند افزایش اختیارات شما از سوی وزارت نفت است.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این دیدار گفت، ما همیشه نیازمند راهنمایی‌ها و تدابیر شما هستیم و این رهنمودهای پدرانه‌ را برای اداره بهتر منطقه پارس جنوبی به کار خواهیم گرفت.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید