دیدار مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و رئیس ستاد اقامه نماز وزارت نفت

(دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱) ۱۱:۵۷

سخاوت اسدی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، صبح امروز دوشنبه 2 خردادماه، با حجت الاسلام حاجی‌کمالی، مشاور وزیر و رئیس ستاد اقامه نماز وزارت نفت دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه پارس- مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت استراتژیک منطقه پارس جنوبی گفت؛ به دلیل بهره‌برداری هرچه بیشتر از این میدان مشترک، عمران، آبادانی و فعالیت‌های فرهنگی قربانی شتاب در توسعه میدان پارس جنوبی شد.
سخاوت اسدی ادامه داد؛ بیشتر 90 هزار نفری که در پارس جنوبی مشغول فعالیت هستند به دلیل ماهیت کاری دور از خانواده هستند که برنامه‌ریزی فرهنگی برای آنها باید بر این اساس باشد.
وی افزود؛ از پژوهش‌های دانش بنیان که منجر به خلق سرمایه و سرمایه‌گذاری در پارس جنوبی شوند حمایت می‌کنیم.

 

قرارگاه فرهنگی عسلویه کارآمدترین قرارگاه وزارت نفت است
رئیس ستاداقامه نماز وزارت نفت نیز در این دیدار گفت؛ قرارگاه فرهنگی عسلویه کارآمدترین و موثرترین قرارگاه فرهنگی ستاد اقامه نماز وزارت نفت است.
حجت‌الاسلام حاجی کمالی افزود؛ در ستاد اقامه نماز وزارت نفت برای هر روحانی بر پایه نیازسنجی‌ها و آموزش‌هایی که کسب می‌کنند راه ویژه فعالیت مشخص می‌شود.
در حاشیه این دیدارحجت‌الاسلام شهابی با حکمی از سوی رئیس ستاد اقامه نماز وزارت نفت و با حفظ سمت به‌عنوان رئیس شورای اقامه نماز و رئیس مرکز فعالیت‌های دینی صنعت نفت در استان بوشهر انتخاب شد.

ستاد اقامه نماز 5

ستاد اقامه نماز 3
ستاد اقامه نماز 1

7588i

 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید