مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء عسلویه برگزار شد

(دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱) ۱۹:۲۳

مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه صبح امروز دوشنیه (16 خردادماه) با حضور جمعی از مسئولان شهرستان عسلویه و مدیران صنعت نفت در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این مراسم گفت :  سپاه در همه عرصه ها از بدو پیروزی انقلاب،  هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی خدمات شایانی در عرصه‌های گوناگون داشته که هدف آن حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب بوده است.
 
 اسدی با بیان اینکه پارس جنوبی مولود انقلاب اسلامی است افزود:حضور سپاه در این نقطه حساس از کشور که سرنوشت اقتصادی و اجتماعی منطقه پارس جنوبی و عسلویه به هم گره خورده بسیار ارزشمند است .
 
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: سرهنگ حسن زاده فرمانده مقاومت بسیج ناحیه عسلویه در عرصه های سیاسی واجتماعی حضوری خالصانه و موثری در این منطقه داشته است که با درایت‌های ایشان امنیت در این منطقه حساس و استراتژیک پایدار بوده است.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس با تقدیر از تلاش نیروهای نظامی و  انتظامی گفت: امنیت اقتصادی و نظامی ایران اسلامی مرهون تلاش‌های شبانه روزی همه عزیزان نظامی و امنیتی است که با همدلی و هم افزایی میان دستگاه‌های امنیتی و اقتصادی توسعه و پیشرفت کشور رقم می خورد.
 
وی با اعلام آمادگی برای همکاری صمیمانه با فرمانده جدید سپاه ناحیه عسلویه گفت: رشد و توسعه پارس جنوبی نیازمند همکاری و همدلی همه مجموعه های نظام است و در این زمینه نیز برای برای سرهنگ تاجیک فرمانده جدید ناحیه مقاومت سپاه عسلویه آرزوی توفیق دارم.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید