دیدار مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با امام جمعه شهرستان دشتی

(پنج شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱) ۱۳:۲۰

سخاوت اسدی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با حضور در خورموج با حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام‌جمعه شهرستان دشتی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،در این دیدار امام جمعه شهر خورموج مشکلات مربوط به اشتغال و مشکلات مربوط به حوزه مسولیتهای اجتماعی با توجه به نرخ بیکاری که به گفته امام جمعه شهرستان دشتی رتبه اول در استان دارا است مطرح کرد.

حجت‌الاسلام زاهددوست با بیان اینکه فاصله زیاد شهرستان دشتی با پارس جنوبی و عدم راه اندازی پارس شمالی و دور بودن از ساحل ودریا آن را مزید بر علت بیکاری و مشکلات اشتغال دانسته  و گفت نگاه مردم و جوانان به پارس شمالی معطوف شده است تا شاید حرکتی و تلاشی برای راه اندازی پارس شمالی صورت گیرد تا مساله اشتغال جوانان حل شود.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس رسیدگی به اشتغال جوانان استان بوشهر در دیدار خود با امام جمعه شهرستان دشتی را اولویت کاری خود دانست و ابراز امیدواری کرد:با مساعی و مشارکت همه دستگاه‌ها مشکلات اشتغال و انچه که به لحاظ قوانین و مقررات در اختیارات این سازمان است مرتفع خواهد شد.

 اسدی با اشاره به حوزه مسئولیتهای اجتماعی شرکتها گفت: با همکاری شورای راهبردی شرکتهای پتروشیمی و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در آینده ای نزدیک نشستی با همین هدف برگزار خواهد شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید