کسب مقام برتر کارمند سازمان منطقه ویژه پارس در پنجمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی «تلخند»

(دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱) ۱۰:۰۴

برگزیدگان جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند معرفی و عباس زال‌زاده کارمند HSE سازمان منطقه ویژه پارس موفق به کسب مقام دوم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-آیین اختتامیه پنجمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند با همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی زنجان برگزار می‌شود.
 
در پنجمین دوره این جشنواره ۶۵۷ اثر به دبیرخانه ارسال شد که ۴۲۳ اثر در بخش شعر، ۱۸۲ اثر در بخش نثر و ۵۲ اثر در بخش استندآپ کمدی دریافت شد.
 
قابل ذکر است، از ۲۱ استان به جشنواره طنز تلخند اثر ارسال شد که بیشترین آثار دریافتی از استان‌های خوزستان و زنجان بود.
 
برگزیدگان این جشنواره در بخش نثر به ترتیب محمدرضا زروندی از دانشگاه آموزش عالی امام خمینی (ره) قم، عباس زال‌زاده از دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر و دانیال پورمحتشم از دانشگاه جامع علمی کاربردی اهواز مقام‌های اول، دوم و سوم را کسب کردند.
 
در بخش شعر، فرهاد موحدی از دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات تهران مقام اول، مجتبی خرسندی از دانشگاه قم مقام دوم و سعید تاج‌محمدی از دانشگاه پردیس شهید چمران تهران مقام سوم را به‌ دست آوردند.
 
همچنین در بخش استندآپ کمدی، سپهر حسینی از دانشگاه کردستان و امید نجار از دانشگاه پیام‌نور شاهین‌شهر به طور مشترک مقام دوم و حسین کتابی به همراه امیررضا صادقی از دانشگاه زنجان به طور مشترک مقام سوم را کسب کند. در بخش استندآپ کمدی به دلیل اینکه کسی نتوانست امتیاز لازم را برای کسب مقام اول به دست بیاورند، این بخش مقام اول نداشت.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید