نشست هیئت مدیره کانون کارشناسان دادگستری استان با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس

(یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱) ۱۵:۴۶

نشست مشترک هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان بوشهر با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، به مناسبت هفته قوه قضاییه نشست مشترک هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان بوشهر با سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.
 
در این دیدار سخاوت اسدی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس اظهار داشت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس طبق قانون مناطق ویژه و اقتصادی جایگزین خیلی از نهادهای دولتی در منطقه است که نقش تسهیل‌گر در میان شرکت‌های منطقه و جامعه پیرامونی ایفا می کند.
 
وی افزود: رویکرد سازمان منطقه ویژه پارس این است که ارتباط با بدنه کارشناسی دادگستری استان از طریق کانون رسمی کارشناسان باشد تا بتوان بر بسیاری از مشکلات و مسائل حقوقی فائق شد.
 
سخاوت اسدی با بیان برخی از مشکلات و چالشهای حقوقی اظهار داشت :مشکلاتی که سازمان ویژه پارس هم اکنون با آن مواجهه است، افزایش یک‌باره قیمت اراضی در منطقه می باشد که این موضوع به وزارت نفت و هیئت مدیره شرکت ملی نفت منعکس شده است؛ بنابراین مساله افزایش قیمت اراضی از مهمترین چالش‌های حال حاضر با سرمایه گذاران بخش خصوصی در در منطقه می باشد.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خواستار تعامل سازنده میان کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان بوشهر و این سازمان شد و تصریح کرد: برای تسهیل زمینه‌های سرمایه گذاری، بهره برداری، فروش، ایجاد ارزش افزوده، نیازمند ارتباط دوسویه و تعامل گسترده با همکاری مستمر با بدنه کارشناسی کانون هستیم که قطعا این امر سبب دفاع از حقوق دولت و بیت المال خواهد شد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید