جذب نیرو در حراست سازمان منطقه ویژه پارس صحت ندارد

(شنبه ۲۹ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۹:۵۲

روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه پارس ضمن تکذیب خبر جذب نیروی نگهبانی در سازمان منطقه ویژه پارس، رسانه های خبری را به رعایت اصول اخلاق حرفه ای در انتشار اخباری که افکار عمومی را تحت تاثیر قرار می دهد فرا خواند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، پیرو انتشار خبری مبنی بر « جذب نیروی نگهبانی در سازمان منطقه ویژه پارس» در یکی از شبکه های اجتماعی به اطلاع عموم می رساند این خبر صحت ندارد و این سازمان  هیچ برنامه ای برای جذب نیرو در هیچ یک از بخش های ستادی و عملیاتی ندارد .
فرآیند بکارگیری نیروی انسانی در شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران مستلزم اخذ مجوز از مقام عالی وزارت نفت و سیر مراحل مربوطه است و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز از این قاعده و قانون مستثنی نیست. 
روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه پارس ضمن قدردانی از کلیه رسانه های جمعی استان بوشهر برای همراهی و همکاری در پوشش اخبار و دستاوردهای صنعت نفت در پارس جنوبی ، پیگیری حقوقی و قضایی انتشار این دست از اخبار دروغ در معدود کانال های خبری مشخص که تمرکز و ماموریت اصلی خود را تشویش اذهان عمومی و انتشار اخبار کذب از سازمان منطقه ویژه پارس گذاشته اند را برای خود محفوظ می داند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید