وزیر نفت خبر داد؛

اختصاص ۱۳۷۷ میلیارد تومان جهت اجرای طرح‌های مسئولیت اجتماعی در استان بوشهر/ تشکر از اقدامات سازمان منطقه ویژه پارس

(دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱) ۱۵:۵۱

جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه افتتاح طرح‌های هفته دولت در عسلویه، از اختصاص ۱۳۷۷ میلیارد تومان جهت اجرای پروژه‌های مسئولیت اجتماعی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- جواد اوجی وزیر نفت از اختصاص ۱۳۷۷ میلیارد تومان جهت اجرای طرح‌های مسئولیت اجتماعی از سوی صنعت نفت در استان بوشهر خبر داد.
وی همچنین افزود؛ برای نخستین بار است که اقدامات صنعت نفت در زمینه مسئولیت اجتماعی به صورت هماهنگ برنامه‌ریزی می‌شود و باید از تلاش‌های سازمان منطقه ویژه پارس و شورای هماهنگی پتروشیمی‌های این منطقه قدردانی شود.
اوجی ادامه داد؛ با تلاش‌های مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس بحث آموزش نیروهای بومی با همکاری اداره فنی حرفه‌ای استان بوشهر در حال انجام است و همچنین سرویس رایگان مدارس شهرستان‌های عسلویه و کنگان و تامین آب شرب شهرهای عسلویه و نخل تقی به میزان ۷۵۰۰ متر مکعب از اقدامات شاخص در این زمینه هستند.
وزیر نفت همچنین گفت؛ بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای طرح‌های مصوب سفرهای استانی رئیس جمهور بر عهده وزارت نفت است که این رقم بی سابقه است.
اوجی تصریح کرد؛ مذاکراتی با شرکت گازپروم روسیه جهت توسعه پارس شمالی صورت گرفته است و این اطمینان خاطر را به مردم بوشهر می‌دهم که این طرح در این استان اجرا خواهد شد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید