آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های سرمایه‌گذاری صنعتی، عمرانی و عام‌المنفعه منطقه ویژه پارس برگزار شد

(پنج شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱) ۱۵:۱۴

فاز دوم افتتاح پروژه های سرمایه گذاری عمرانی و صنعتی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، 10 شهریور با حضور معاون اول رئیس جمهور، همزمان در 4 منطقه آزاد تجاری و صنعتی اروند، کیش، ارس و انزلی و 5 منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، پتروشیمی، ارگ جدید بم، سهلان و لرستان انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- آیین افتتاح پروژه‌های مناطق ویژه و آزاد تجاری کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور و به صورت ارتباط از راه دور همزمان با هفته دولت برگزار شد.

این طرح‌ها با مجموع سرمایه گذاری بیش از ۱.۱۸۰.۰۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم بیش از۲۲ هزار نفر، در یک سالگی دولت سیزدهم به وقوع می پیوندد.

بهره برداری از دو طرح کنترل و هدایت سیلاب و آغاز عملیات اجرایی ۳ طرح ‍پالایش میعانات گازی، دو طرح پتروشیمی توسعه پلیمر همسو با منویات مقام معظم رهبری جهت جلوگیری از خام فروشی من جمله این طرح‌ها در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس هستند که با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس آغاز به فعالیت می‌کنند.

 در کنار موارد فوق و با توجه به تاکید دولت مردمی سیزدهم و با تصویب بیشترین میزان اعتبار جهت عمل به مسئولیت اجتماعی در وزارت نفت، بیش از ۲۷ طرح آموزشی، عمرانی و درمانی در استان زرخیز بوشهر امسال به بهره برداری رسید که با افتتاح این طرح‌ها تعداد پروژه‌های تکمیل شده مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در دولت سیزدهم به ۹۵ طرح افزایش یافت.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید