مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس؛

تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه ویژه پارس و هلدینگ خلیج فارس جهت سرمایه‌گذاری در پارس جنوبی

(سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱) ۱۲:۲۲

سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس از تفاهم‌نامه همکاری سازمان منطقه ویژه پارس و هلدینگ خلیج فارس جهت اختصاص ۵۰۰ هکتار زمین برای سرمایه‌گذاری در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در حاشیه نشست صمیمی با کارکنان این سازمان، صبح امروز سه شنبه ۸ آذرماه از امضا تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه ویژه پارس و هلدینگ خلیج فارس خبر داد.
سخاوت اسدی در این نشست گفت؛ ۵۰۰ هکتار زمین در منطقه ویژه پارس جهت توسعه طرح‌های صنایع پایین دستی در اختیار شرکت هلدینگ خلیج فارس قرار خواهد گرفت.
اسدی همچنین ادامه داد؛ مقدمات واگذاری ۲ هزار هکتار از اراضی محدوده پارس شمالی به صندوق بازنشستگی صنعت نفت جهت اجرای ۵۰ طرح اقتصادی صورت پذیرفته است که این نوید بخش توسعه روز افزون منطقه پارس شمالی در آینده نزدیک است.
وی ادامه داد؛ سازمان منطقه ویژه پارس از جمله شرکت‌های موفق در جذب حداکثر منابع سرمایه ای در سال گذشته در وزارت نفت بود که این مهم با تلاش‌های کارکنان این مجموعه حاصل شد.
اسدی با اشاره به انبوه خدمات و فعالیت‌های سازمان منطقه ویژه پارس در زمینه‌های گمرک، بنادر، راه‌ها، زیرساخت‌ها و مدیریت ۹۰ هزار نیروی کار در بزرگترین منطقه ویژه اقتصادی کشور که به تنهایی ۷۰ درصد گاز کشور و ۵۰ درصد محصول پتروشیمی کشور را تامین می‌کند، از تلاش کارکنان این سازمان جهت راهبری این منطقه استراتژیک تقدیر کرد.
سخاوت اسدی همچنین با اشاره به ۵ آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت؛ تفکر بسیجی امروزه چنان در جامعه نهادینه شده است که مفهوم بسیج مترادف انجام کار غیر ممکن و نشد است.
 
 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید