پیام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی

(چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱) ۲۲:۱۳

سخاوت اسدی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پیامی دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دهه‌ی فجر در سایه شعار معناگرای نه شرقی‌، نه غربی، تلاشی بود برای استقرار یک حکومت مردم سالارانه‌ی دینی به نام جمهوری اسلامی ایران.

طرح دو عنصر اسلامیت و جمهوریت توسط امام راحل «ره» برای اولین بار، خبر از ظهور نظریه‌‌ای جدید و مستحکم برای برپایی یک حکومت دینی در جهان می‌داد که بر پایه رای مردم استوار است.

نظریه‌ای که برای به بار نشستن نیاز به مجاهدت‌های انسانهای والائی داشت که با فداکاری و گذشت از تمام سرمایه مادی و معنوی حتی خون خود به آن استحکام و پایداری بخشند.

برای اینکه این نهال، استحکام و قدرت امروز خود را بیابد، چه خون‌های پاکی که در پای آن ریخته نشد و چه جان‌های عزیزی که در راه اعتلای آن فدا نگردید.

اکنون جهان امروز با ایرانی مواجه است که با برخورداری از سرمایه های انسانیِ با ایمان و انقلابی خود در مسیر پیشرفت‌های علمی و فناوری به پیش می رود، آن گونه که صاحبان اندیشه سیاسی در غرب و شرق عالم قبول کرده‌اند که نهال اندیشه‌ی نو سیاسی جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای سیاسی جهان پاگرفته و به درختی تنومندتبدیل شده است.

اگرچه پایداری و رشد این نهال، مرهون اندیشه‌های بلند معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی «ره» بود، اما نبایدفراموش کرد که ماندگاری آن اندیشه‌های حکیمانه، حاجتمند ایثارگری‌ها و فداکاری‌های صادقانه‌ای بود که با خون پاک شهیدان و جانبازان سرافراز حاصل شد.

بدون تردید برای حفظ حرمت خون همه شهیدانی که تمام هستی خود را فدای آزادی و استقلال وطن کردند ما نیز باید با همت و پشتکار برای توسعه ، عمران و آبادی ایران عزیز سخت کوشانه تلاش نمائیم.

از همه‌ی شما همکاران انقلابی و ولایت‌مدار خود در سرزمین پارس می‌خواهم با حضور خود در بیست و دوم بهمن و فریاد الله‌اکبر که غریو خشم آزادگان به ستوه آمده از ظلم و آوای دلنشین مشتاقان عدل و آزادی است، لرزه بر اندام ستمکاران جهان بیفکنید.

اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند لایزال و سپاسگزاری بی‌کران از حضرت ولی‌عصر (عج)، از شما عزیزان صمیمانه قدردانی کرده و با تاکید بر جدیت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در تحقق همه خواسته‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت عزیزمان، با اراده‌ای مستحکم و مقتدرتر از همیشه در سایه رهبری و هدایت هوشمندانه مقام معظم رهبری و حمایت ملت، در این میدان در برابر همه زورگویی‌ها و قلدرمآبی‌های هیئت حاکمه امریکا و پیروان صهیونیست و منطقه‌ای‌اش ایستاده‌ایم و از خدای متعال استعانت می‌طلبیم که خود فرمود: «الَّذِینَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِیمَانًا وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ».

به خواست الهی، ما پیروز نهایی این میدان خواهیم بود.

                        سخاوت اسدی

                         مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید