در دانشگاه خلیج فارس بوشهر انجام شد

افتتاح ساختمان دانشکده مهندسی گاز و پتروشیمی با حضور وزیر نفت

(پنج شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۰) ۲۰:۴۲

ساختمان نو بنیاد دانشکده مهندسی گاز و پتروشیمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر پنج شنبه (15 دی ماه) در آیینی با حضور وزیرنفت، معاونان وزیرعلوم تحقیقات و فناوری و مسوولان استان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس به نقل از ایرنا، مجری طرح های تاسیسات زیربنایی و ساختمانی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران دراین آیین گفت: این ساختمان با 12هزارمتر مربع زیربنا در زمینی به مساحت پنج هزارو 700 متر مربع در ضلع شمال شرقی دانشگاه خلیج فارس بوشهرساخته شده است.

غلامرضا کیوانی افزود: برای احداث این دانشکده 183 میلیارد ریال از اعتبار شرکت های ملی گاز و صنایع پتروشیمی هر کدام به میزان 50 درصد سهم احداث شده و طرفیت پذیرش 400 نفر دانشجو دارد.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی ساختمان دانشکده گاز و پتروشیمی خلیج فارس دو مرحله در قالب طرح توسعه ای از سال 82 تا 86 و مرحله دوم نیز از سال 87 تا امسال انجام شده است و از سال86 تا سال 87 عملیات آن به مدت یک سال متوقف بود.

کیوانی ادامه داد: این ساختمان دارای 14 کلاس 20، 30و 40 نفره، سیستم اطفای حریق، تجهیزات صوتی و مجهز به شبکه کامپیوتری و تلفن مرکزی است.

وی یادآورشد: این دانشکده در پنج بلوک ساخته شده و فضاهایی مانند نمایشگاه، فروشگاه، اتاق های کنفرانس، سالن چند منظوره، آزمایشگاه، کافی نت، سالن آمفی تئاتر با گنجایش 385 نفر و اتاق خبرنگاران در آن ایجاد شده است.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید