با حضور مدیران صنعت نفت ‏، آموزش و پرورش و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه

نشست هم اندیشی توسعه آموزش و پرورش شهرستان عسلویه برگزار شد

(شنبه ۶ دی ۱۳۹۳) ۱۷:۴۷

نشست هم اندیشی توسعه آموزش و پرورش شهرستان عسلویه با حضور مدیران صنعت ‏، آموزش و پرورش و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه کشور به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عصر امروز( شنبه 6 دیماه) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این نشست ضمن تقدیر از نگاه جدی مدیران دبیرخانه مناطق آزاد و ویژه کشور و مدیران صنعت نفت به حوزه آموزش و پرورش گفت : منطقه ویژه پارس همواره در این شهرستان  حامی فعالیت های آموزش و پرورش بوده است و بجاست از مدیرعامل این سازمان تقدیر و تشکر نمایم.

اصغر حصیری افزود: بی شک در دولت تدبیر و امید و با حمایت های مدیران صنعت نفت در این شهرستان می توانیم با نگاه توسعه ای به روزهای درخشان تعلیم و تربیت فرزندان این دیار بیندیشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این نشست با بیان برخی از موفقیت های آموزش و پرورش استان در عرصه های مختلف و توسعه فعالیت های آموزشی در شهرستان عسلویه به برخی از مشکلات و موانع این حوزه در شهرستان عسلویه اشاره نمود و از همگان جهت تلاش برای رفع این دغدغه ها درخواست همکاری نمود.

رئیس سازمانی مدارس غیردولتی و مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش نیز در این نشست با اشاره به نگاه وزیر آموزش و پرورش به استانها و مناطق کمتر توسعه یافته آموزشی گفت: توانمندسازی نیروی انسانی ‏، مشارکتهای مردمی ‏‌، بودجه ریزی عملیاتی ‏مدیریت آموزشگاهی و تمرکز زدایی از مهمترین برنامه وزیر آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید بوده است که همواره از سوی ایشان به رعایت و مدنظر قرار دادن این موارد کلیدی تاکید ورزیده می شود.

دکتر گرد تصریح کرد:امروز و در شهرستان عسلویه با همراهی مجموعه صنعت نفت و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه و برای گام نخست در توسعه آموزشی این دیار 14 مصوبه داشتیم که قطعاَ‌ این مصوبات پس از طی روند قانونی و اجرا شدن آن می تواند در کیفیت بخشی به حوزه آموزش این شهرستان تاثیرگذار باشد.

مدیرکل فرهنگی و آموزشی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز در این نشست با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین وزارت آموزش و پرورش و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در خصوص حمایت از فعالیت آموزشی در این مناطق تصریح کرد : با نگاه مدیران مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و وزیر آموزش و پرورش و برنامه ریزی صورت گرفته با هماهنگی و همراهی دستگاههای متولی در این مناطق با یاری خداوند شاهد رشد و شکوفایی علمی و آموزشی در این مناطق خواهیم بود.

دکتر شادنوش افزود: بی شک ایجاد بستر مناسب و فراهم آوردن زیرساخت ها و پتانسیل می تواند در رشد علمی این مناطق و کشف نخبه ها و آینده سازان مستعد اثر بخش باشد که این مهم خود مقدمه توسعه همه جانبه ایران اسلامی است.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید