مدیرعامل منطقه ویژه پارس ؛

سپردن مسئولیت ها به بانوان نشان از توجه جدی دولت به این قشر پرتلاش است

(دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴) ۱۴:۲۴

مدیرعامل منطقه ویژه پارس در ششمین نشست هم اندیشی مشاوران اموربانوان شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران گفت:‌ سپردن مسئولیت ها به بانوان توانمند نشان از توجه جدی دولت به این قشر پرتلاش است.

مهندس یوسفی با اشاره توجه جدی دولت و وزارت نفت به بانوان توانمند گفت: دولت توجه ویژه‌ای به بانوان دارد و این موضوع در وزارت نفت نیز با نگاه ویژه وزیر محترم نفت محقق شده است که در این راستا ما شاهد استفاده از بانوان در مسئولیت‌های مهم و حساس هستیم.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به فعال شدن مشاوران امور بانوان در سطح شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد و افزود: باید فضای عدالت برای بروز توانمندی‌های بانوان ایجاد شود و از ظرفیت‌های افرادی که توانمندی لازم را دارند، استفاده شود.
وی تاکید کرد: یکی از پیش‌شرط‌ های لازم برای بروز استعدادهای بانوان این است که زمینه برای استفاده از این توانمندی‌ها فراهم باشد و بانوان نیز با انگیزه بالاتری نسبت به افزایش توانمندی خود اقدام کنند که خوشبختانه از زمان روی کارآمدن دولت تدبیر و امید با نگاه جدی دولتمردان به توانمندی افراد فارغ از جنسیت تاکنون حمایت از زنان نه تنها در حد شعار بلکه در لوای عمل نیز به اثبات رسیده است که سپردن برخی مسئولیت های کلیدی به بانوان در این دولت خود گویای همین امر است.
 ششمین نشست هم‌اندیشی مشاوران امور بانوان شرکت ملی نفت ایران صبح امروز ( دوشنبه 20 مهرماه) به میزبانی منطقه ویژه پارس با حضور مشاوران بانوان مدیران عامل شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران در عسلویه برگزار شد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید