با مشارکت سازمان منطقه ویژه پارس صورت گرفت؛

راه اندازی دفتر انتقال فناوری پارک علم و فناوری خلیج فارس در پایتخت انرژی کشور

(سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴) ۰۹:۵۶

با مشارکت سازمان منطقه ویژه پارس دفتر انتقال فناوری پارک علم و فناوری خلیج فارس در عسلویه راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،مهندس یوسفی در آئین افتتاح دفتر انتقال فناوری پارک علم و فناوری خلیج فارس در منطقه ویژه پارس گفت: برنامه‌های پژوهشی نقش بسیار مهمی در دستیابی به توسعه و پیشرفت دارند.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس افزود: موضوعاتی همچون محیط زیست، سرمایه‌گذاری، سلامت و فناوری در اولویت پژوهشی این سازمان قرار دارد و ظرفیت کار در این حوزه‌ها بسیار بالا است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های پژوهشی باید بر اساس کسب نتایج و دستاوردهای مطلوب از  ظرفیت ها و پتانسیل های موجود اولویت بندی شود. 

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس نیز در این نشست به اهمیت برنامه‌های پژوهشی اشاره کرد و اظهار داشت: در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس شاهد توجه ویژه‌ای به این مقوله هستیم و گشایش دفتر مشترک انتقال فناوری نیز در همین راستا است.
دکتر حبیب رستمی از تلاش برای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و اضافه کرد: راه‌اندازی دفتر انتقال فناوری پارک علم و فناوری خلیج فارس در عسلویه می‌تواند نقش مهمی در رسیدن به اهداف داشته باشد.
خشایار پورمحمد شاهینی رئیس پژوهش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در این نشست اظهار داشت: طی سال جاری شاهد ارتقای برنامه‌های پژوهشی در منطقه هستیم و نشست‌های تخصصی متعددی نیز در این زمینه برگزار شده است.

آیین راه اندازی دفتر مشترک انتقال فناوری پارک علم و فناوری خلیج فارس با مشارکت منطقه ویژه پارس همزمان با دومین نشست شورای پژوهشی منطقه ویژه پارس در مرکز همایش های خلیج فارس برگزار شد.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید